Merker dyrene deres at dere er gravide?

Håpefull

Glad i forumet
Plutselig vil katten kose mer enn vanlig, og ikke minst ligge oppå magen min! [emoji7]

Når jeg var gravid sist ville katten ikke ha noe med meg å gjøre. Når jeg skulle prøve å stryke han så prøvde han alt for å ikke få kos av meg. Når jeg kom hjem fra sykehuset med baby, var katten sjalu og sint på meg. Men gikk seg til, han tilga meg [emoji23]

Etter at vi fikk første barnet så er han blitt mer kosen og er utrulig snill med lille.

Så er jo koselig at katten vil kose nå da! Han lukter vel at jeg er gravid[emoji7]

Hunden min fotfølger meg, vil helst ligge hos meg hele tiden. Klager å griner når jeg går ut døra. Så ho har definitivt merket at noe er på gang.

Merker ikke noe.:)

Da jeg kom hjem med eldstemann så tissa katten min blod i sofaen vår (aldri tissa inne verken før eller etter), så tror ikke han evt gleder seg.xsmile9

I forrige svangerskap ble den ene katta som ikke er spesielt kosete tussete og la oppnå magen for å kose hele tiden. Og når poden kom ut så satt hun vakt på romme hans. Det gjør forsåvidt den andre katta også:)

Ja :) katten som aldri har hatt ro til kos. Ligger helst oppå meg nå. ❤️

Ja hunden vil hele tiden ligge med hodet på magen min

Back
Topp