Merker dyra deres noe?

marno95

Betatt av forumet
Noen som har dyr som merker noe til graviditeten?

her har hunden vært hos foreldrene mine over jul og nyttår, men vi henta henne i går og hun ligger i fanget mitt og nekter å flytte seg :angel13

hun pleier alltid å «passe på» når jeg er syk, så vet jo ikke om det er graviditeten eller bare at jeg har fått influensa hun reagerer på, men hun virker p være veldig forsiktig med magen, legger hodet på hoften istedetfor magen og snuser veldig på magen...

tror nok hun vet at det er noe på gang <3 eller så innbiller jeg meg det :hilarious:

har dere dyr? Har de reagert?

Hunden vår er akkurat som den pleier. Merket ingen endring hos henne forrige svangerskap heller:joyful:

Før positiv test hadde hunden vår allerede begynt med å ligge oppå meg HELE TIDEN så lenge jeg satt i sofaen. Hun har gradvis begynt å bli seg selv igjen nå, men vi har et par timer om dagen hvor hun ligger oppå meg å sover :hilarious:

Før måtte vi utføre tvangskosing, da hun ikke er spesielt glad i å sitte på fanget over lengre tid.

Hei folkens Sniker inn fra januar-gruppa, er 38+ 2, og kan fortelle det at hunden min (en liten tass) har definitivt endret seg etter at jeg ble gravid. Han gjør veldig mye rart for tiden og "stresser" mye mer enn før. Han holder seg sammen med flokken sin og klarer ikke slappe av alene, I tillegg er han veldig forsiktig når han skal kose og vil ikke ligge på fanget, men legger seg ved siden av meg med labbene oppå magen. Går jeg inn på badet sitter han utenfor og knurrer:dead: Han er bare utrolig rar for tiden :facepalm::hilarious: Om dette skyldes svangerskapet eller alder er ikke godt å si:hilarious::yuck:

Har hund, og hun merket det nok før meg! Var vedig kosete og "ikke seg selv" i starten. Hun ligger mye oppå og nær meg nå også, men er også blitt litt rar med å nappe i genserermet mitt og sånn. Akkurat som hun forstår at det er noe, men ikke akkurat hva det er, så blir hun litt frustrert på grunn av det :hilarious:

Har en katt på 17 år som ha fulgt meg store deler av livet, også ved forrige svangerskap ble den enda mer kosete enn ellers. Vil gjerne ligge på fanget og kommer alltid opp i sofaen for å kose hvis jeg ligger der. Virker som den søker mot magen. Slik er det denne gangen også. Den er alltid en kosete katt, men under graviditeten enda mer enn vanlig. Er overbevist om at den vet det :-)

Vi har ikke dyr, men sist jeg var gravid oppførte hunden til søstera mi seg helt merkelig rundt med. Helt sikker på hun merka det! Var til jul mener jeg, og da var jeg vel ca 22 uker gravid.

Pusen vår har nok med å komme seg vekk fra vår lille frøken på 9mnd som kryper etter han dagen lang:p:p Spent på å se om jeg merker noe på han nå når jeg er gravid igjen:happy:

Back
Topp