Merker dere....

Mrs. Lynch

Heldig mamma!
Juli13-jentene
... noe til graviditeten?
Jeg gjør ikke... Sist var jeg utrolig kvalm, men synes egentlig det var et godt tegn.
Er ca 5+4 i dag [:)]

Nei jeg merker utrolig lite [&:][8|]

Om jeg kjenner VELDIG godt etter, så har jeg bittelitt ømme pupper, og om jeg er sulten kan jeg føle meg bittelitt uvel.. Men det er vel alt egentlig...

Håper jeg merker litt mer etterhvert, føler meg IKKE gravid..

Nei, kan ikke si det.. Hadde ikke mistenkt graviditet hvis jeg ikke visste det.

Jeg er både kvalm og svimmel. Masse stikkninger i underlivet også.. synes at symptonene har kommet litt vel tidlig denne gangen.. Kjenner jeg er litt redd for at det går galt.. 

småkvalm, stikninger og murringer, trøtt og de siste dagene svimmel..

ORIGINAL: Sienna3

småkvalm, stikninger og murringer, trøtt og de siste dagene svimmel..

- legg til kort lunte så har du meg :)

- Myth -

Ligger i senga pga kvalme, så kan godt si jeg merker at jeg er gravid. I tilegg har jeg null matlyst, og brekker meg ved tanken på diverse mat.
Også er jeg trøtt, og det murrer og stikker i magen innimellom.
Og puppa er ømme som noen blåmerker [:)]

ORIGINAL: Kristine79

Ligger i senga pga kvalme, så kan godt si jeg merker at jeg er gravid. I tilegg har jeg null matlyst, og brekker meg ved tanken på diverse mat.
Også er jeg trøtt, og det murrer og stikker i magen innimellom.
Og puppa er ømme som noen blåmerker [:)]

Høres grusomt ut, meeeen ønsker meg det samme [8D]

Jeg merker at puppene er ømme, og mensmurringer.
Og så er jeg vel kanskje en hormonbombe, men jeg tror jeg har fått motsatte hormoner enn alle andre gravide :P
Jeg er så utrooolig blid og fornøyd og forelska!
Vi bare sitter og klisser og klasser og forteller hverandre at vi elsker hverandre hele tiden=)

Hehe!
Er vi ikke søøøte!?

Ellers er jeg veeldig trøtt! Leggeklar allerde!
Håper jeg blir litt kvalm snart! Har hørt det er bra ;)

Seriøst, dere må ikke finne på å ønske dere kvalme. Verste jeg har vært borti. Samboeren min har bursdag idag, men jeg klarer ikke lage middag til han engang pga brekninger ved alle lukter. Nei, nyt og ikke vær kvalme - dere er heldige [;)]

Jeg spyr hver morgen nesten, er stuptrøtt men snuppa drar meg jo opp hver morgen imellom 6 og 7 på morgenen..
Også har jeg visse dager hvor puppene mine er veldig ømme..

Jeg er mye trøtt, usedvanlig lett å glede og har en mage som kjennes ut som om jeg har tatt titusen situps til en hver tid. Jeg husker ikke at jeg har vært så støl i magen som jeg er nå, noen gang tidligere. Men jeg får tro det er et godt tegn siden det sikkert kommer av at det tøyes og strekkes så bitteliten får bedre plass [;)]

ja[:)][:)]
kvalm
stikking i puppene
hals brand
større mørkt område rundt brystvortene
stikking
trøtthet
må  ofte tisse..
oppblåst mage

jeg er bare litt uvel... Og Har Maaaassssseee Mens smerter [:(] og nå er det to dager til ikm... Så er veldig spent på om jeg er gravid eller om det bare er en flsk graviditet [:(]

puppene mine i seg selv er ikke så ømme, men brystvortene mine, de er heeelt på trynet!!
også er jeg veldig trøtt, og mensmurringer og litt sånn krampeaktige tak i underlivet! varm er jeg og! svetter av ingenting!
Ellers er jeg bare blid og fornøyd!!! :D

Jeg merker INGENTING foreløpig for jeg er vel bare 4 uker på vei i dag hvis jeg husker rett[:)] Så jeg regner vel med at symptomene kommer på rad og rekke snart[:)] En ting er sikkert og ikke ønsk dere kvalme[&:][:)] Jeg var kvalm med førstemann, men det gikk helt greit. Med snuppa var jeg møkkdårlig[:'(] Jeg var sykemeldt fra uke 7 og spydde hver dag til jeg var 5 måneder på vei[:'(] Var skikkelig ubrukelig. Så jeg er vel litt nervøs for å bli lik denne gangen[8D]

Merker egentlig veldig lite til det fortsatt. Ømme bryster, mensmurringer, og litt småubehag på hver side av livmora er det jeg kjenner. Dette er ikke konstant, men kommer og går i løpet av dagen. Ellers har jeg vært litt uvel de siste dagene, men tror det henger mer sammen med en pencillinkur jeg går på pga en UVI. Så hadde det ikke vært for uteblitt mens og to positive graviditetstester hadde jeg nok ikke vært overbevist om at jeg var gravid [;)] Rart å se hvor forskjellig vi opplever det.  

Back
Topp