merker dere streiken?

Men dere som er hjemme med barna pga stengte barnehager.. Går det ikke an å kontakte de andre foreldrene og høre om barna kan leke med hverandre noen timer om dagen?
Det hadde jeg glatt gjort om det var stengt bhg her...

b.hagen er stengt men fremover nå så har mannen min perm i 4 uker, så HAN merker d nok :-) være hjemme med 2 istedet for 1 :-)

Jeg er student og har muligheten til å være hjemme på dagtid uansett,så vi har ikke merket noe. Før nå. Bhg er stengt med tilsynsordning enkelte dager og jeg skal bort fra tirsdag til torsdag, mannen fra torsdag til fredag og jeg fra fredag til søndag igjen. Så vi må ha noen til å passe ungene hele onsdag så mannen kommer seg på jobb, torsdag har de tilsynsordning i bhg, så da må jeg kjøre tidligere fra mitt møte for å rekke å hente dem. Venninna mi skal passe dem på dagtid på fredag. Hun og mamma jobber begge på sykehuset her. Mamma har tidligvakt og venninna seinvakt. Så venninna tar dem med seg på jobb og levere dem til mamma. :P Det er mye styr og litt av en kabal, men jeg støtter de streikende, så jeg holder ut. =)

Det blir ikke hentet boss (søppel), og det er heller ikke mulig å levere boss til renovasjonsanlegget. 
Barnehagen til snuppa har tilsynsordning noe jeg ikke hadde mulighet til å benytte meg av i forrige uke pga av eksamen som startet før tilsynsordningen. Heldigvis har jeg foreldre som kunne passe henne for meg. Med andre ord, ikke noe stort problem sånn bortsett fra det med bosset. Det er litt verre.
Nå har jeg ferie, og vi reiser vekk på onsdag, så blir ikke så veldig berørt nå heller. 

Om det blir opptrapping vil vi merke den først til torsdag:) Fra onsdag av går noen ansatte i barnehagen ut i streik.. og de stenger 1 og 1 avdeling.. Jenta mi sin blir eventuelt stengt på torsdag..

|Frosken| skrev: