Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Privat bhg som ikke er rammet av streiken her, så vi merker ikke noe til det. Men jeg jobber i kommunen ( i permisjon nå), så jeg får ikke lønn eller feriepenger før streiken er over... Så hvis det ikke er over innen en uke så har vi et stort problem her.....!|Frosken| skrev:
Jærbu skrev:
Privat bhg som ikke er rammet av streiken her, så vi merker ikke noe til det. Men jeg jobber i kommunen ( i permisjon nå), så jeg får ikke lønn eller feriepenger før streiken er over... Så hvis det ikke er over innen en uke så har vi et stort problem her.....!|Frosken| skrev:
Trudde ikke du ville merke noe til streiken vedr lønn. Jeg var sykemeldt med sist streik,og pengene kom så normalt. For du skriver jo ikke noe timeliste er jo de vi ikke får levert inn. Å etter som jeg har blitt fortalt så kommer ferie pengene våres neste uke som normalt. Å jeg er i streik nå.
Det eneste så holdt på å velte lasset hos meg sist streik var at de holdt på å glømme å søke om fritak/dispensasjon siden jeg fikk brev om å gå ut i streik. Men det kunne jeg ikke siden jeg hva sykemeldt fram til fødsel.