merker dere noe?

håper85

Elsker forumet
Merker dere noe fra innsiden? Tenker da på stikkinger, verk, murringer osv. Er magen deres har å ta på? Jeg er livredd for at det er noe som skal gå galt, men testen hos legen idag kunne ikke bli sterkere så noe skjer :) Jeg kjenner litt stikking på sidene og midt på der inne og regner med at det er livmoren som er aktiv, men det er ikke noe smerter kun lette bemerkelser.

Jeg er 5 uker og imorgen og er allerede svært plaget med halsbrann, noen andre? Trenger tips om dette. Jeg blei operert i halsen i mars så kan være at halsen er litt skjør ennå, Men det brenner oppover hele spiserøret. Synes det er veldig tidlig, men har aldri vært gravid før, så vet nå ikke hva som er vanlig.

Merker stikkinger om jeg reiser meg fort opp. Nien ganger får jeg ikke snudd meg rundt i senga pga det stikker så veldig så må snu meg hele andre veien rundt :P

ja det stikker innimellom. hvis jeg har bråe bevegelser eller nyser feks :P aaah. nyse gjør vondt det :P
er fjerde gang jeg er gravid, og har hatt halsbrann fra uke 5 de 3 siste gangene. med første fikk jeg det fra uke 20, men hadde det så ille at jeg har blitt helt ødelagt.

Merker også en del stikkinger i magen, både midt i og på siden. Har ikke tatt test ennå, men er 99 % sikker på at det er en spire her nå :-) termin utregnet til 17.januar

Har mye stikkinger her også, startet dagen jeg skulle ha mensen. Og har vært mye etter det, roet seg noe nå :)

Back
Topp