Merker dere noe?

milla83

Forelsket i forumet

Hei, jeg er ca 17uker, men merker ikke noe liv ennå, selvom morkaken er bak.

Forrige svangerskap var morkaken foran og da var det naturlig å ikke kjenne noe så tidlig, men nå er den bak, så burde vel kjenne noe etter hvert nå, flere som ikke kjenner noe?

Mvh

Camilla

jeg. er andre gang og kjenner ikke mye. tror jeg kjenner enkelte dunk en skjelden gang, men ikke tydelig. kom ikke så tidlig som jeg hadde trodd. men hjertelyden er der så jeg er fornøyd :)

Jeg kjenner spark og liv stort sett hver dag nå :) Blir 17 uker på lørdag. Men med førstemann kjente jeg ikke ordentlig spark daglig før jeg var 21 eller 22 uker. Han lå ganske langt bak da. 

har kjent liv i magen i mange uker nå, spesielt på kvelden når jeg skal sove og ekstra mye dersom jeg er sliten og stressa :S - men i dag fikk jeg et realt SPARK kjentes ut som et "klask" med flat hånd på innsiden av magen. er trolig 16 +4 nå om ikke ca 20......

Jeg merka liv første gang da jeg var 17+6. Nå er jeg 19uker og kjenner liv flere ganger hver eneste dag. Mye aktivitet på gutten vår

Kjente skikkelig liv uke 18 sist. Begynte å kjenne litt ganske tidlig denne gangen, men er ikke daglig og er kun små spark avogtil, og så fort at de er over før jeg rekker å reagere. Venter enda i spenning på den skikkelige sparkene som man kan kjenne på utsiden.

Back
Topp