Merker dere noe?

Baby4us

Elsker forumet
Jeg merker ingenting, hadde det ikke vært for de positive testene og vissheten om at det er en baby der, så hadde jeg bare trodd at tr var rett rundt hjørnet.. Men det kommer vel.. Tidligere har jeg vært superkvalm, kastet opp hver dag til uke 11-12, frosset, hatt hodepine 24/7, vært altoverskyggende trett, men jeg satser på at det uteblir denne gangen:-) (selv om det er for tidlig for meg å få symptomer enda..) Hvordan er det med dere?

Jeg har de fleste symptomene. Jeg er driiit trøtt,kvalm om morgen og kveld,fryyyser, vondt i hodet,mensmurringer til tider,oppblåst,tisser mye....!

Jeg merker ingenting.. Hadde det ikke vært for at jeg har testet 3 positive tester, hadde jeg ikke trodd jeg var gravid :-) Eneste, jeg har litt ømme pupper!! Men er ikke kvalm,trett eller noe....

Jeg har mye murring i magen, gråter lett, fryser og er veldig trøtt.. Ikke kvalm i det hele tatt! :)

Skulle også tror eg har TR på veg :) masse mens murringer. ellers ingenting.
Men jenta mi var eg superkvalm og kjempe trett!
men det kan jo fremdels komme enda..

Klesklypa skrev:
Skulle også tror eg har TR på veg :) masse mens murringer. ellers ingenting.
Men jenta mi var eg superkvalm og kjempe trett!
men det kan jo fremdels komme enda..

Bytte med meg du :P

Jeg fryser hele tiden, og har litt ømme pupper. Ellers ingenting, og håper det holder seg sånn, Sist gang slapp jeg helt unna plager i svangerskapet, håper det blir likt denne gangen :)

Jeg er 4 uker på vei denne uken og jeg merker det svært godt på brystene. Hele dem verker, samt våkner tidlig på morgenen med mensensmerter som jeg våkner av og som jeg blir holdt våken av. Samt litt murring på dagtid. Og trøtthet på ettermiddagen?? Oh yeah;) Men skal heller være trøtt enn kvalm ettersom jeg har fobi mot å kaste opp haha=D

Back
Topp