Merker dere noe til utviklingssprangene?

Nolle

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Februarlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Her blir sprangene bare mer og mer tydelig for hver gang. Han har dager/uker der han er mye mer vanskelig og grinete. Da er det fort å glemme at det går over. Alltid godt når pappen kommer hjem fra jobb, da gliser han som en sol uansett :) Men så kommer de gode periodene og da er alt hundre ganger lettere :)

Flere som merker mye til sprangene?
 
Merker de godt her og ja... Godt det er gode perioder også:)
 
Ja, her merkes det er som en berg og dalbane til tider, men som du sier fort å glemme at det går over når det står på som verst. Det er samtidig utrolig spennende å følge utviklingen føler det er noe nytt hver dag omtrent ;) så stolt! <3
 
Syns det er skremmende hvor godt wonder weeks appen stemmer, morsomt å følge med den :) Og ja - veldig gøy å se utviklingen :) Husker at jeg ventet spent på at han skulle få til å ta ting med hendene :) Nå venter jeg på at han skal knekke rullekoden :D
 
Syntes hun glir ut av fingrene mine. Hun er av den typen som bare gjør ting uten å ha vist tegn til interesse for det tidligere. Vet ikke om det kan skyldes at hun er stor og lubben. Veide 9,5 kg ved 5 mnd. Plutselig hadde hun rullet rundt fra rygg til mage uten at vi har sett at hun har prøvd på det før. Hun ruller masse, holder tutekoppen selv, og eeeeelsker pappaen sin. :p
 
Merker veldig her også. Ruller fra rygg til mage, veiver mye med armer og bein når hun er glad/entusiastisk. Viser mye glede når det kommer til sang og dans:)! Morsomt.. merker også at hun er mer urolig enn før, skal hele tiden prøve å komme seg opp/setteseg opp. På stellebord og ellers når hun ligger på rygg, strekker seg med armerog hodet opp fra der hun ligger, for så å dette ned igjen.. stakkars.. vil jo bare opp si! :p
 
Back
Topp