Merker dere mage?

Vana

Flørter med forumet
Jeg er 14+4 i dag, og gleder meg sånn til å se litt mage osv. Jeg føler noe har skjedd siste uken, for jeg føler magen er litt hardere rett under navlen. Men, jeg vet ikke om noe synes noe særlig enda da, for er enda en del oppblåst og forstoppet, haha.

Merker dere noe? Og hvor langt er dere på vei?

Hadde litt ekstra på magen før graviditeten. Føler det bare er det som
Er blitt presset frem. Haha. Så føler meg mest tykk :laughing001 Og på kvelden er jeg sykt oppblåst.

Jeg har fått tydelig større mage (uke 13+0). Mulig noe av det er luft, da jeg enkelte dager ser ut som om jeg kunne vært gravid i sjette måned :hilarious: Men magen kjennes generelt hardere ut enn før, og ingen av buksene sitter slik de gjorde før. Dette er min andre graviditet, og jeg har hørt at det kan bli fortere synlig enn ved første gangs graviditet. Forrige gang endte jeg opp med å se VELDIG gravid ut mot slutten, med 4kg superlang baby :angelic: Spent på hvordan denne babyen utvikler seg.

Absolutt mage. Fikk det veldig tidlig, tydelig oppblåst og progesteron hjalp ikke akkurat på det :laughing002 hadde også litt «ekstra polstring» før graviditeten..
Er nå 13+1 og magen har endret seg litt siste 1-2 ukene - blitt hardere på en måte. Ingen bukser passer i livet lenger, selv med strikk. Gravidbukser er for store så føler meg litt i limbo i klesveien:smiley-ashamed004 vanskelig og skjule for omverdenen, planen er og fortelle på jobb på torsdag - det blir egentlig litt godt. Slippe og tenke på at klærne er for stramme hvertfall:laughing002

Jeg har mindre mage nå enn det jeg hadde i uke 11, men stresser ikke med det. Det er 16 år siden jeg fødte sist og jeg husker enda hvor stor og slitsom magen var mot slutten. Så den kan ta seg gooood tid. :laughing002

Back
Topp