merker dere graviditeten?

tiriltunge

Glad i forumet
jeg føler meg ikke gravid i d hele tatt,glemmer nesten av det[8D]bortsett fra litt trøtthet og og sulten hele tiden så merker jeg ingenting,i de tre forige sva.skapene ble jeg dårlig fra uke 3 nesten,mistet den ene i SA.men viste ikke jeg var gravid før jeg mistet,men hadde en følelse da jeg kastet opp HELE tiden.
 
Jeg syntes at magene min er blitt litt hardere, men tror kanskje det bare en innbilling, det går vel ikke så tidlig??
Ellers er det kvalmen og trøtheten jeg merker mest. Men glemmer også til tider at jeg er gravid, må ta meg selv i det litt når jeg er på jobb, for jobber på en småbarnsavdeling, og der er det jo en del løfting.
 
hihi gøy og tenke på at ingen vet,eller ser d enda[;)]
 
Ja det er det [:D] Selv om jeg har noe rundt meg som vet det, så er det jo enda veldig mange som ikke vet det. Sjefen min (som ikke vet det enda ) spøkte med meg og sa at det var vel snart min tur [;)] Og jeg bare neida, tror ikke det blir på en stund enda hvertfall..hihi.
 
Jeg merker mye, men det begynner faktisk å avta litt nå, og det er jo bare deilig det! [:D]
 
Back
Topp