Merker dere forskjell?

AlleGodeTingErSeks❤️

10❤️12❤️20❤️21❤️24❤️
Novemberbarna 2021
Maisløyfene 2024
jeg har to jenter, og lurer på om dette kan være gutt. Er litt små kvalm innimellom. Kan ikke huske at jeg var det med de.

Merker dere forskjell om der er gutt eller jente? Hvis dere har en av hver da.

Jeg har omvendt!:wacky: Fikk gutt sist og var kvalm en eller to dager! Nå er jeg kjempekvalm hver dag og kaster opp!! Så jeg er spent på om det kan være jente denne gangen:happy:

Sist var eneste symptomet at mensen forsvant, før magen kom. Denne gangen verker jeg i ryggen, er dødstrøtt og er små kvalm.. Hadde vært gøy med jente. Men jeg tror også det at jeg er såpass mye eldre også har sitt å si...

Når jeg gikk gravid med jentene kastet jeg opp og var mye kvalm, spesielt i starten av svangerskapet. Med gutten var jeg mye mer trøtt og ble først kvalm senere i svangerskapet. Så jeg merka forskjell!
Til nå i dette svangerskapet har jeg vært mest trøtt siden før jeg fant det ut, kvalmen kom sist uke. Har tenkt jeg venter gutt fra starten, men hvem vet :confused005

Når jeg gikk gravid med jentene kastet jeg opp og var mye kvalm, spesielt i starten av svangerskapet. Med gutten var jeg mye mer trøtt og ble først kvalm senere i svangerskapet. Så jeg merka forskjell!
Til nå i dette svangerskapet har jeg vært mest trøtt siden før jeg fant det ut, kvalmen kom sist uke. Har tenkt jeg venter gutt fra starten, men hvem vet :confused005
Jeg har hatt samme symptom med begge jentene. Ingen kvalme som jeg kan huske, men nye halsbrann. Har litt lyst på en gutt nu. Sambo har også ei jente fra før, så mest sansynlig blir det vel jente denne gang også.

Sist var jeg mer kvalm enn denne gang og kasta opp mer. Fikk en gutt. Men jeg tror egentlig ikke det har noe å si, søstra mi har to jenter og hun var veldig kvalm med ene men ikke den andre

Kvalme og trøtthet var likt på både jenta og gutten min, men jeg fikk veldig uren hud da jeg ventet han, og veldig pen hud da jeg ventet henne. Dette svangerskapet har så langt helt andre symptomer, ingen kvalme, mindre trøtt, ømme pupper, halsbrann, hormonell... Så dette blir muligens en kattunge?

Back
Topp