Merker dere det?

*lille*my*

Glad i forumet
At folk først stirrer på magen, og så i øynene på deg? Jeg merker det kjempegodt på jobben...også blandt folk jeg ikke har sagt det til..haha.... de tør kanskje  ikke spørre om jeg er gravid :)

Gleder meg til det ikke er noe tvil lengre...selv om jeg syns selv det viser ganske bra nå!

Det viser ikke så mye på meg ennå.. Gleder meg ikke spesielt til det begynner å synes, egentlig, tenker at det bare blir et ork :P Men blir nok koselig. Gleder meg veldig til å kjenne liv!!

Det viser godt her, men fremdeles en tvil... har hun spist godt i sommer, eller er hun gravid:-)
Eg må flire godt eg o av blikkene, rett på magen så på øynene;-) Koslig!

hehe... ja jeg merker det veldig godt:) Smilende ansikt som ser på magen, så på meg...

Fikk første kommentar på kafe i dag, " så hvor langt er du på vei da....?;)"  Synes det er hyggelig at det endelig vises:D

Hihi, å ja jeg kjenner meg igjen :P
Er så rart at folk titter på magen min før de ser meg i øynene, men er litt koselig også :D

Jeg har alltid vært, ja hva skal man si - barmfager, og er da normalt vant med at folk titter på puppene mine før de ser meg i øya. Men nå er det jammen på magen gitt! HIhihihihi...

Her er det ingen tvil lengre... alle kan se at jeg er gravid :) Synes det er så digg at det synes og at du slipper at folk tenker, hun har lagt på seg en del ja... Sluttet med vide klær jeg når det var gått 12 uker. var så møkklei av å gjemme meg bort i telt :)

hihi...godt det ikke bare er meg. Jeg føler jeg må vente til folk har sett ferdig før jeg begynner å snakke lissom. Lurer på om de konkluderer med "hun har nok bare lagt på seg i ferien" siden de ikke sier noe...

Nå syns jeg bare det er morsomt med blikkene..men husker jeg var drittlei av ukjente som stirret når jeg var høygravid sist!

Har ikke merket noe til det foreløpig. Men det er heeelt greit, for det kommer tidsnok, hehe

Åja! Merker at folk stirrer på magen ja, folk jeg ikke kjenner til og med ;p Var på tilvenning i bhg i dag og da så alle på magen min. De lurte vel på om jeg hadde myyye babyflesk igjen eller om jeg var gravid ;p

I dag gikk jeg med en stram topp...og det gjorde susen..haha...var så mange som smilte og spurte om jeg var gravid.. Så det vises nok tydelig nå ja! Gøy!

i går var første gang jeg gikk litt aktivt inn for ikke å skjule magen, og da var det visst ingen tvil.. Den første vi møtte kom rett bort og gratulerte.. Var redd jeg var den eneste Februarmammaen med babykul, så det var godt å høre at det er flere! Håper bare ingen tror jeg et høygravid på en stund enda! Det er så pinlig å forklare at "neida, han kommer ikke før om fire mnd" og da bli møtt med;"oi, da kommer du til å bli kjempestor!!". Takk for det liksom...

Merker det veldig godt ja! Tydeligvis ingen som tør å spørre om jeg er gravid.
Men virker som om tydeligvis alle vet det, jeg vet at de vet det vertfall på måten de stirrer :)

Utrolig frustrerende egentlig.

Mange som ser på magen nå ja. Men er ikke alle som spør :P Er jo litt flaut å spørre om noen er gravid hvis de ikke er det.

hehe..kjenner meg ekstremt godt igjen. De aller fleste jeg møter nå om dagen ser først på magen. Gleder meg til den blir litt større slik at det virkelig synes at jeg er gravid. Nå syntes jeg nesten at det er ekkelt å møte folk som ikke vet at jeg er gravid. Føler at de tenker at jeg har spist mye god mat i sommer. haha..

haha, ja jeg ser bare kjempe rund ut! kom på jobb i dag etter 3 uker der reaksjonen var: Nei men hvor tjukk du er!! På en humoristisk, svensk måte da ;) Men har liksom ikke skikkelig gravidmage, bare mage som står ut ;)

Back
Topp