Merker dere at dere er gravide

Mamalou

Elsker forumet
Tenker da på symptomer og plager. Går utifra at alle er glade og alt det der[:)]

Er kvalm stortsett hele dagen åsså går jeg rundt å er svimmel hele tiden[:'(] Plagdes med svimmelhet hele sv.skap sist også!

jaa...

jeg er skikkelig dårlig, skal til legen i dag, håper på sykemelding, da jeg ikke har sjangs å gjøre jobben min[:(]

Er stortsett kvalm hele dagen hvis jeg ikke bruker acupressbåndene,ont i hode og svimmel..men det er vel di mest vanlige symptomene:)
ja også kan jeg ikke bruke buksene mine lengre:)

Hei, jeg merker ingenting. Er øm i brystene og går oftere på do, men ellers i fin form. Ikke kvalm og heller ikke spesielt trøtt, er 8 uker og 5 dager.

Føler meg ikke gravid, er dette unormalt??? Er så redd det er noe galt.

Ja, sånn ca. Føler at noe stanger foran når jeg bøyer meg og er i mindre form enn vanlig. + er jeg litt småpjuskete allerede.

Jah...kvalm, brekker meg og spyr. Svimmel til tider og har fått lavt BT.
"Alle" her har jo hatt ømme pupper også...og de har også kommet til meg.

jah, her er jeg og veldig kvalm, brekker meg og spyr og er ekstremt svimmel.
ellers føler jeg meg ikke særlig gravid. :S utenom at jeg ikke kommer i buksene mine lengre da. hehe

jaa...
er kvalm,sinnsykt trøtt,tisser ofte og om natta også,vondt i puppene....[:-][:)]

Glemte en ting til. Tisser så mye, må opp hvertfall 2 ganger i løpet av natta for å tømme blæren.

Venter nesten bare på symptomer nå jeg. Var så kvalm og svimmel da jeg ventet snuppa. Mer er jo ikke kommet så langt. Er vel fare for at det blir mer etter hvert. Skulle jogge meg en tur da, men da verka det sånn i puppene at det ble rolig spasertur. Merka ikke noe til det forige gang...

Jeg stemte på "merker ikke noe særlig". Eneste jeg kjenner er at stikker litt når jeg reiser meg fra sofan.

Er jo så godt som konstant kvalm, jeg nyter minuttene jeg ikke er det, så JA, jeg har ikke tenkt tanken ennå at det kan være en bløff[8D]

Tror ikke der er unormalt å ikke føle seg gravid. Jeg tenker det samme av og til også, spesielt i begynnelsen. Tenker ofte at det kan være noe galt, men tror nok vi hadde merket det dersom det var noe veldig galt også??

Skal bli godt å komme på UL å få bekreftet at det er liv der inne og kanskje få høre hjertebank:))

Jeg "glemmer" ut på dagene at jeg er gravid - kun når jeg legger meg på kvelden jeg kjenner ømme pupper. Må nesten stoppe opp litt av og til og klype meg i armen, at det virkelig stemmer at jeg er gravid! Har vært uggen ca 3 ganger totalt på disse ukene men det forsvant fort igjen. Å et par humørsvingninger har det nok vært. Pluss jeg gråter mer. Skal på UL på mandag, det gjør nok at det blir litt mer virkelig det hele etterpå. [:D]

Back
Topp