Merker dere at dere er gravide?

Hmmm....ja kan trygt si at jeg merker at ting er i gjære....

Brekker meg av lukter som ikke eksisterer...helt merkelig...for ingen andre kjenner de? Har ikke lyst på sjokolade...noe jeg vanligvis elsker(var slik sist også), finnes ikke matlyst...kvalm....brekker meg uten forvarsel og uten å være kvalm til og med..litt vrient å forholde seg til folk uten å avsløre seg....blodsukker som synker helt plutselig, blir svett...skjelven og til slutt kvalm hvis jeg ikke hiver i meg noe...og så er jeg trøtt...VELDIG trøtt. Må liksom ta en times tid hvile midt på dagen, hvis ikke sliter jeg... HÅPER dette går over snart..

Når skal man føle at energien er tilbake??? SLIIITER :-S

Jeg har hovne bein, er kvalm, trøtt, oppblåst, hodepine, ømme brystvorter og masse murringer i magen.

Jeg er kvalm hele dagen men kaster ikke opp... Merkelig egentlig for eg var ikke kvalm i det hele tatt sist eg var gravid..
Ellers er eg sykt trøtt, og puppene er blitt større og forferdelig full av luft og oppblåst.. =S

MEN det går jo for en god sak så må bare bite tennene sammen.

Måtte gå fra jobb i dag for eg ble så svimmel, kvalm og skjelven at eg klarte ikke å fungere...

Er veldig trøtt og uopplagt, føler meg helt utbrent i perioder og må hele tiden minne meg på at eg må slappe av :) Det sleit eg med i forrige svangerskap også, men det meste annet slipper eg unna så eg er egentlig heldig :) Så og si ingen kvalme, bekkenet er bra enno :) Magen er kjempe oppblåst så gleder meg til å slippe å skjule den =) 
Er ganske hormonell også =P 

Back
Topp