Merker dere at dere er gravide?

Miss***

Blir kjent med forumet
Jeg merker egentlig ikke så mye av at jeg er gravid så det har liksom ikke gått helt opp for meg enda. Det jeg merker er at jeg våkner hver natt av murringer i magen og ømme pupper.. (slitsomt). Ellers så har jeg ikke merket så mye annet enn murringene i magen på dagtid heller. Eneste er at puppene allerede har vokst en del og det kan jeg jo ikke si at er negativt ;). Trodde ikke det skjedde så fort... Heldigvis har jeg ikke blitt plaget av hverken kvalme eller tretthet :) Hvordan er det med dere andre?? 

Æ har null symptoma,så æ glømme rett å slett at æ e gravid :) Æ har aldri hatt nå svangerskapsplaga me mine 3, så æ e utrolig heldig egentlig Va litt trøtt i uke 5-6,men d va mest pga skolen å lite søvn ;)

Eneste jeg merker er at jeg har ømme pupper. Jeg har aldri ømme pupper, bortsett fra når jeg er gravid eller ammer ; )

merka på jobb i helgen at jeg må spise regelmessig, ellers blir jeg svimmel og uvel i kroppen, men bortsett fra det så merker jeg ikke noe. Venter i grunn på kvalmen, for den har vært særdeles framtreden i mine 3 tidligere svangerskap...

Merker ikke så mye, litt murringer i magen, litt stikking i brystene og kanskje litt trøtt. Men ikke noe kvalm :)

JAAA! Jeg merker det. Og det på den negative måten :/ Mye kvalm og trøtt.

Reagerer masse på kyllinglukt og asfalt lukt. Sitter omtrent og brekker meg.

Det er jo litt slitsomt da. Så er jeg oppblåst. Får ikke igjen arbeidsbuksa mi engang :/

merker det ikke i det hele tatt egentlig!!

De siste dagene har eg hatt litt verk på puppene.. På sida av nippelen liksom!

Men uten det så har eg ingenting!! Og eg går bare rundt og venter på at noe kan gå galt, eller kommer til å gå galt.. Klarer ikke helt å slappe av med at alt er bra når eg ikke føler meg gravid!!

Jepp:) Trøtt som en dupp, større pupper men ikke ømme, og er sinnsykt oppblåst! Kjennes seriøst ut som strekkmerkene kan komme når som helst!!
Ellers så er smak/lukt endret litt- klarer ikke tanken på løk plutselig- jeg som har løk i nesten alt hehe..Ellers virker det som kvalmeperioden varte halvannen uke bare :)

JAA!
Kom vell i slutten av uke 5. Helt forferdelig. Greier nesten ikke å spise på morran og er kjempe kvalm. Er utrolig uggen hele morran og forrmidagen. Og så er jeg jo så trøtt!! Gjesper hele dagen lang, Veldig mangel på energi!! Men kan ikke bare legge meg ned med en kjempe aktiv 1åring...

Jeg begynner uke 5 i dag, så er jo ikke kommet så langt. det eneste jeg kjenner er konstante mensmurringer og at puppene er blitt større. Litt småuggen av og til, men ikke sånn at det er plagsomt enda.

Jepp, veldig :( er konstant kvalm og alt jeg får ned kommer omtrent like fort i retur. Kaster opp hele dagen. Det fører jo igjen til null energi og mye soving. Vekten raser, har gått ned ca 4 kg nå. Svimmel som bare det også. Gleder meg til 2.trimester! Da har det blitt litt bedre med de andre to ihvertfall.

åja, er kvalm hele dagen, brekker meg uten grunn, kaster opp nå og da, fått større og ømme pupper, sinnsykt trøtt, og allerede sykmeldt for bekkenløsning!!  slet veldig med bekkenet sist gang, og nå kom det igjen med en gang, etter litt husarbeid er bekken og rygg ferdig.. det syns jeg er utrolig kjett, hadde håpet å kunne jobbe helt til permisjon.. men men.. så ja, jeg kjenner godt at jeg er gravid..

Er småkvalm, kaster ikke opp.
Ømme pupper som er blitt større og nesten vonde.
Trøtt trøtt trøtt.... sovner av mange ganger i løpet av dagen, smådupper :)

Ellers så føler jeg meg EKSTREMT oppblåst i magen :S

Har veldig få symptom foreløpig, men er berre 5+2 enda. Kvalmen begynte for fult i uke 6 sist gang.
Einaste eg merkar litt til er bekkenet, og det er jo forferdelig  tidlig, håpar det ikkje blir verre enn sist for da blir det rullestol :o(
Stikking og murring i puppar og mage er det litt av og, men faktisk mindre enn forrige veka.

På masse på å spise ofte, hvis ikke blir jeg kvalm og uggen. Har vært utrolig trøtt i uke 4 og 5, men virker som om det har begynt å gi seg litt nå i uke 6. Håper det, for når jeg har en 2,5 åring i huset er det vanskelig å legge seg ned for å sove, samtidig som jeg vil orke å finne på ting med han:) Ellers er jeg mest kvalm på kvelden, og litt når jeg våkner. Jeg blir fortere svimmel og sliten, men egentlig så merker jeg ikke noe til det sånn i løpet av dagen hvis jeg ikke gjør noe spesielt:) Puppene har blitt større og er ømme. Ingen klager over det:p

Lite symptomer foreløpig...
- kjennes ut som om mensen skal komme
- puppene har blitt større
- uteblitt mens
- blør lett i tannkjøttet

Litt murringer og har kjent på bittelitt kvalme morgen og kveld, men myyyye mindre enn sist:)

Litt murringer og har kjent på bittelitt kvalme morgen og kveld, men myyyye mindre enn sist:)

Eg har ikke mange symptomer på at jeg er gravid så glemmer det nesten litt. Ømme bryster og trøtt er de eneste jeg har merket til nå. Skal ikke klage!!! :D

*Nyperose* skrev:
Merker ikke så mye, litt murringer i magen, litt stikking i brystene og kanskje litt trøtt. Men ikke noe kvalm :)

Jeg har det helt likt dette ;)

Back
Topp