Merker dere alt tøy?

Me&my<3

Glad i forumet
Da mener jeg alt, joggedresser,sokker,t skjorter,kjoler osv?

Jeg merker bare ting som dress,sko,jakke,regntøy,ulldress,votter og lue.., å skiftetøyet som ligger i kurva hvis jeg husker det[8D]
Har ikke mista noe tøy faktisk[:D]

Jeg merker alt tøy med tusj, bortsett fra sokker (jeg haaaaater å stryke på lapper). Jeg jobber selv i barnehage og vet hvor frustrernde det er å ikke vite hvem som eier hva, men sokkene bryr jeg meg fint lite om jeg mister. For tiden har han strømpebukse på allikevel.

alt uten om sokker merkes her i huse

jeg merker allt han har med  og på seg i barnehagen.
fått masse skryt av de ansatte og har *bank i bordet* ikke mista noe som helst

er så mange som tenker at man skal merke for å slippe å miste klær!
men jeg syns man skal merke for at de ansatte skal slippe å bruke tid på å lete!!!

gjorde det mye i starten men blitt litt slapp med det.. Men merker alt av sko, utetøy og bukser.. Bodyer, sokker, truser og strømpebukser er det nok værre med... Men faktisk bare en tskjorte som har blitt borte, men gjør ikke så mye for den var ikke noe fin :)

Kanskje jeg som er litt sløv da...[8D]

Men har ikke fått no klager da...[8D]

Ja, gjør absolutt så godt jeg kan på den fronten. Har synda litt på noen sokkepar, men da bryr jeg meg heller ikke om de skulle forsvinne (noe de faktisk ikke har gjort).

Merking er bare positivt! letter jobben til de i barnehagen, letter "jobben" til oss foreldre når vi skal hente og ta med alt mulig hjem.

ja jeg merker ALT!

det er ikke fordi jeg er redd for å miste det. men fordi jeg vet hvor jævlig irriterende det er med en haug med klær som man ikke vet hvor hører til.

Har selv jobba i barnehage (valgfag på ungdomsskola), og det va et slit å kle av 20 unger å få klærne på rett plass når man rødda opp. Gikk mye bedre når klærne va merka med navn sånn at man kunne legge de på sine rette plasser.

Her er alt merket og har fått kjempe skryt fra bhg om hvor flink vi er til å merke klærne hennes. 

ORIGINAL: Mrs Lutz

ja jeg merker ALT!

det er ikke fordi jeg er redd for å miste det. men fordi jeg vet hvor jævlig irriterende det er med en haug med klær som man ikke vet hvor hører til.

Sign!

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Alt av tøy som brukes i barnehagen. Merker ikke klær som jeg vet ikke skal brukes i bhg[:)]

Samma her, men gidder ikke merke sokker og strømpebukser....med mindre det er ull [;)]

truser merker jeg ikke bestandig og ofte bare med forbokstavene om de merkes, samme med vanlige bommullssokker, ellers merker jeg ALT, ikke bare for at vi ikke skal miste ting, men for at både vi og de ansatte skal slippe å bruke en halv evighet på å finne rett tøy til ungene mine.

ORIGINAL: *sue

KOmmer til og merke ALT tøyet til vesla da hun begynner i barnehagen[:)]
mye av grunnen fordi jeg har jobbet i barnehage, og vet hvor frustrerende det kan være når ikke tøyet er merket[8D]

sign, eller jeg har jobba i barnehage før.....[;)]

Alt, tilogmed nattklærne når jeg er i gang [8D]

Back
Topp