Merker barn

~Heijdii~

Lever livet !
VIP
At noen er ruset eller "anderledes"??
for i dag kom det en dame bak meg, å jeg stoppet for å gi flasken med drikke til
Benjamin, så stopper hun opp å jeg ser hun er godt rusa på noe, å hun begynner å snakke til han å plukke på han, sa faktisk "mamma er her" da mente hun seg selv, fortsatt å plukke på han selvom han hylt å jeg trakk vognen vekk, så sier hun plutselig at jeg ikke må ha svart vogn for da blir han redd, å stapper hodet nedi..
han stoppet ikke å hyle før etter hvertfall 1 time, da sovnet han ...

synes det var litt ekkelt jeg..[:o]

dytt!

ORIGINAL: Nikki!

[&o]

hadde bedt henne komme seg til h.... vekk..
men ikke så lett heller om hun var rusa da. ikke noe moro opplevelse for dere

Ja, hadde lyst å be hun gå.. men man vet jo aldri va en
ruset person kan gjøre[:-]

hadde kvalt henne om ho tok på ungen min ...
men ja jeg tror absolutt barn blir redde av rusa folk og jeg tror di merker raskt at noen er anderledes.

Tror han reagerer på dine signaler jeg. Han oppfatter du er engstelig eller liker situasjonen dårlig og dermed blir han usikker selv...

Takler ikke når alkiser eller andre som ser møkkete og ustelte ut (fremmede generelt) kommer bort og skal ta på ungene, sier tydelig hva jeg mener og ber de holde seg unna!

Har selv en narkoman søster og de mener ikke noe med det og skjønner vel ikke at de kan skremme andre, de snakker gjerne rart, oppfører seg annerledes osv...men når en fremmed kommer bort så er det lov å be de holde seg unna[:)]

ORIGINAL: Trebarnsguttemamma

Tror han reagerer på dine signaler jeg. Han oppfatter du er engstelig eller liker situasjonen dårlig og dermed blir han usikker selv...

Men han så jo ikke meg, sittedelen er ikke i mot meg å han lå hele nede..
altså han skulle egentlig sove rett før hun kom..

ORIGINAL: Rebecca85

Takler ikke når alkiser eller andre som ser møkkete og ustelte ut (fremmede generelt) kommer bort og skal ta på ungene, sier tydelig hva jeg mener og ber de holde seg unna!

Har selv en narkoman søster og de mener ikke noe med det og skjønner vel ikke at de kan skremme andre, de snakker gjerne rart, oppfører seg annerledes osv...men når en fremmed kommer bort så er det lov å be de holde seg unna[:)]

Ja, jeg kunne jo ha sagt noe.. men har dårlig erfaring med rusa mennesker til nå
så skremmer meg litt.. men skjer det igjen sier jeg nok helt klart i fra[;)]

ORIGINAL: Tinkers :P

uansett så er fremmede skumle. men eldre barn merker godt når voksne ikke er helt som de skal være[;)]
pluss at det stinker.

Han har aldri reagert sånn før..
men når han var 3 mnd å vi var på besøk hos min mor som er alkoholiker så reagerte han helt likt[8|]

Back
Topp