Merker at hun har en eldre søster....

Mialine

Forelsket i forumet
Hun snakker og svarer på samme måte som søstra si, som om det ikke er nok med en 7 åring som svarer tilbake[:'(]

Og de krangler om hvem som skal spille på DS`en så jeg tror det er på tide å kjøpe en til lillemor også, selv om jeg hadde tenkt til å vente til jul. Men hva gjør man ikke for husfreden[8D][:D]

Merker at de små barna våres begynner å bli store[:D]

Mhm, enig!
Her merka eg stor forskjell når ho flytta over til stor avdeling i barnehagen i høst. Skal sei ho tar lett etter dei større ungane! Gikk frå å vere den hjelpsomme eldste på småsida til å bli ei veslevoksen småviktig frøken på storsida!
Men er artig å følge med kor dei veks og utviklar seg! [:D]

Her er det lillebror på 14 mnd som er tidlig ute med enkelte ting som han uten storesøster ikkje ville ha hatt ide om å prøve ut og gjere! Hehe!

Hehe... Det er morsomt å se hvordan de tar etter andre som de ser opp til, selv om det er noe man helst skulle ha vært foruten.[:D]

Blir virkelig overrasket av hva hun kan finne på å si og gjøre og hun har blitt veldig utspakulert. Tror selv at hun er den engelen[:D][8D]

jeg ser tendensene med minstemann.. tar alt etter sin størstemann.. kan si jeg gruer meg til den ene er 7 og den andre 4,5 ja[8D]

ORIGINAL: * supermeg*

jeg ser tendensene med minstemann.. tar alt etter sin størstemann.. kan si jeg gruer meg til den ene er 7 og den andre 4,5 ja[8D]

Hehe, du har virkelig noe å se fram til[:D]

hehe ja de kommer nok til å merkes her å etterhvert ja:) HELDGIVIS  har oddvar vært den perfekte storebror å ikke vist noe tegn til sjalusi.. :) såå nå tøyser de som bare de, oddvar gjør fant og magnus leeer av de.. weeee end here wee goo[8D]

Back
Topp