Merker at det nærmer seg slutten..

Men hva med dette som ei skrev lenger nede da? Bare bs? Eller bare jeg som misforstår, akkurat som hun som skrev det?

"Dette twittret Sophia Bush tidligere I dag:
"Well faithful followers... I am officially in for ONE last year of OTH. The writers have GREAT plans! Now all we need is a CW pick up! ;)"
Så det virker som om det kommer 1 sesong til....hvis jeg ikke har missforstått henne helt."

Det er utrolig trist... emoticon det er den BESTE serien noen gang lagd og det er så typisk at de skal avslutte allerede...!!!

Isfall blir jeg kjempeglad!

Men.. *I hvitt*
Hva med at Brooke skal si ja til jobb i New York?? Går hun vekk fra det da kanskje? At de får en ny sjanse til barn??

Håper virkelig det kommer en sesong eller 40 til..Brooke må få bli mamma før de slutter, ellers blir jeg så skuffet..

Rebecca85 skrev:
Håper virkelig det kommer en sesong eller 40 til..Brooke må få bli mamma før de slutter, ellers blir jeg så skuffet..

Ikke sant!! Det blir jo total rip-off hvis ikke..

Chad Michael Myrray har også kastet ut teaser om å være med i en evt ny sesong.. *dåner*

http://www.tvline.com/2011/04/one-tree-hill-exclusive-bethany-joy-galeotti-season-9/

Plans that perhaps will benefit from a much wanted encore…? Series alum Chad Michael Murray teased the Twitterverse on Monday with: “Return to OTH? I don’t know. Maybe next season for u guys. I Love that Lucas is missed. Give [series creator] Mark Schwann the credit. He built him.”

jeg elsker den serien! men syns denne sesongen (som sendes i usa) har ødelagt alt...har vært skikkelig mange elendige episoder med bare fjas... skikkelig kjedelige med dårlige forsøk på humor:)

Bouncing buttplug skrev:
Chad Michael Myrray har også kastet ut teaser om å være med i en evt ny sesong.. *dåner*

http://www.tvline.com/2011/04/one-tree-hill-exclusive-bethany-joy-galeotti-season-9/

Plans that perhaps will benefit from a much wanted encore…? Series alum Chad Michael Murray teased the Twitterverse on Monday with: “Return to OTH? I don’t know. Maybe next season for u guys. I Love that Lucas is missed. Give [series creator] Mark Schwann the credit. He built him.”

Dåååååån:)

Back
Topp