merkeligt..oppdatter legen

lui

Glad i forumet
nathaniel e forkjølte 1-2 ganger i mnd,syns d e enooormt mye. Begynne å lura på åm han e allergiske mot någe.. Har endel allergi på mi sia av familien. E så forfedeli slitsomt for han og oss faktisk. Hoste å hoste,snuen renne konstant. Andre som har forkjølte onga ofte??

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Då va me hjemma igjen....Sjekka lillemann,han va veldi tungpusta å hadde pipelyd på longene...Så nå har han fått astmamedisin(flutide) morgen og kveld... Sga tebage om ein mnd for sjekk. Så bler han mest sannsynlig videresendt te spesialist. så sånn e d [&:]

støvallergi evt husstøvmidd kanskje?? astma??

lillebror min å lillesøster mi har astma,eg har støvallergi å mamma å hu andra lillesøterå mi har pollen. så det låve ikje godt
ORIGINAL: ohBaby!

støvallergi evt husstøvmidd kanskje?? astma??

nei,kjedelig... all min allergi e vekke etter eg va gravid! helt sykt-!!!! ha sterk støv og husstøvmidd allergi,og pollen,måtte ta sprøyter,men nå kjenne eg ikke nå te noe avdet!!!

håpe lillegutt ikke har noe av det,men kan jo vere greit å få henvisning te allergologen på sus! e 2mnd hasteventetid...

ja..sga heldivis te legen imårå me meg sjøl,så då tar eg bare han i same slengen. Så får di evt henvisa han videre... Håbe virkeli bare det e forkjølelse
ORIGINAL: ohBaby!

nei,kjedelig... all min allergi e vekke etter eg va gravid! helt sykt-!!!! ha sterk støv og husstøvmidd allergi,og pollen,måtte ta sprøyter,men nå kjenne eg ikke nå te noe avdet!!!

håpe lillegutt ikke har noe av det,men kan jo vere greit å få henvisning te allergologen på sus! e 2mnd hasteventetid...

ja,det håpe eg og!! bare husk at allergitester ikke trnger slå ut før de er 2år... men er jo verdt det å få tatt turen.. imre måtte ta 15 sånne pirketester på armen på div ting..

Stakkar lillegutten din!! Han er jo bare superskjønn på bildene i signaturen!! [:D]

koss gjekk d hos legen idag? blei an henvist videre? [:)]

Me harkje vert hos legen ennå....sga kl 13.

veldi domt...

stakkars liten, men bra an hvertfall blei tatt seriøst, håpe medisinen funke då [:)]

ja..d e veldi godt. Bler spennande å se om han bler bedre i pusten :)
ORIGINAL: An9e

stakkars liten, men bra an hvertfall blei tatt seriøst, håpe medisinen funke då [:)]

Huff.. er så trist når de små ikke er i form.
Thea fikk RS viruset for 2 mnd siden og sliter fortsatt med hosting, snørring og pipelyder i brystet. Kunne ta 3 mnd el mer å bli frisk fikk vi beskjed om på sykehuset, så bare å smøre seg med tålmodighet[:D]

Håper gutten din snart blir frisk[:)]

Men øhhm hvorfor må dere vente med å bestille time til barnelegespesialist ?

Håper det ikke er Astma og håper han blir frisk som en fisk snart ..[:D][:D][:D]

ja..d kan du rektigt sei,legen sa nå ihvertfall d. Ville se det an rett å slett,så han ska gå på astma medisin fram te neste kontroll..
ORIGINAL: *Ønskebarnet*

Håper det ikke er Astma og håper han blir frisk som en fisk snart ..[:D][:D][:D]

ORIGINAL: lui

ja..d kan du rektigt sei,legen sa nå ihvertfall d. Ville se det an rett å slett,så han ska gå på astma medisin fram te neste kontroll..
ORIGINAL: *Ønskebarnet*

Ja får jo håpe det ikke tar alt for lang tid etter neste time til du får time hos spesialist om du har behov for det :-)) Tvi Tvi [:)][:)][:)]

ja sånn var det her med eldstemann også.
legen vår sa at den kun funka om det var astma, og at det var beste måten å teste det ut på. han har nå brukt de medisinene i 4 år. ikke vært sjuk (lungebetennelse) etter det. Blir bare vanlig forkjøla, og så bra igjen!

Håper det blir sånn for dere også!!!

ja..håpe d[:D] e någe hærk dette her!!!!
ORIGINAL: 3barnsmor*30

ja sånn var det her med eldstemann også.
legen vår sa at den kun funka om det var astma, og at det var beste måten å teste det ut på. han har nå brukt de medisinene i 4 år. ikke vært sjuk (lungebetennelse) etter det. Blir bare vanlig forkjøla, og så bra igjen!

Håper det blir sånn for dere også!!!

Back
Topp