Merkelige spark fra den i magen

Marty94

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Mailykken 2025
Er den som føler at den lille i magen kommer med noen merkelige spark innimellom? Har opplevd de siste dagene at hun har sparket meg lavt i magen og det da har følt som om det bobler fra fremmest på magen og vel, ja, helt bak. Kan nesten kjennes som luft i magen :p spurte jordmor og hun sa at det nok bare var noe hun traff av nerver eller rett og slett tarmene! Så ikke redd det skal være noe galt, men noen andre som har opplevd noe lignende? Eller er jeg helt alene om akkurat dette? :)

Babyen her speaker i alle mulige rare veier. Dette er den tredje og vi har kalt den fisk fordi den spreller sånn :smiley-bounce022
Tror jeg har opplevd noe ala det du nevner, men såklart litt vanskelig å vite hvordan det kjennes for deg. Rareste synes jeg fortsatt er når jeg blir sparket i rumpa, som er flere ganger om dagen.

Kjenner noe veldig til stikking ved urinrøret og endetarmen til tider. Sikkelig ubehagelig!

Er den som føler at den lille i magen kommer med noen merkelige spark innimellom? Har opplevd de siste dagene at hun har sparket meg lavt i magen og det da har følt som om det bobler fra fremmest på magen og vel, ja, helt bak. Kan nesten kjennes som luft i magen :p spurte jordmor og hun sa at det nok bare var noe hun traff av nerver eller rett og slett tarmene! Så ikke redd det skal være noe galt, men noen andre som har opplevd noe lignende? Eller er jeg helt alene om akkurat dette? :)

Vet ikke om det er helt det samme jeg kjenner, men enig i at hun gjør mye rart nedi der som jeg virkelig ikke kan forklare :p Er av og til som at det bobler langt nedi bekkenet, ned mot "utgangen" for å si det sånn :hilarious: Tenker kanskje at hun ligger og vifter med fingrene eller noe? o_O Uansett bare gøy å kjenne at ho har det kjekt der inne!

Hadde jo vært enda mer merkelig om baby hadde sparket på akkurat samme måte og akkurat samme sted i 5 mnd :p

Noen ganger føles det som om hun sparker ned der hun skal ut, det er litt rar følelse :dance008

Back
Topp