Merkelige smaksløker

AB

Forumet er livet
hehe... det er så utrolig merkelig hvordan smaken på ting forandrer seg fra dag til dag..
Jeg merket det spesielt i begynnelsen av svangerskapet, da kunne vaffler smake bare salt en dag og være kjempegode neste dag. Fløtegratinerte poteter (som jeg elsker) smakte fryktelig en uke, neste uke elsket jeg det igjen.. hehe..

Andre som opplever at smaks sansen er forvirra???

I begynnelsen av svangerskapet smakte alle mine favoritt ting helt forferdelig... Men nå er smaksløkene kommet tilbake for fullt. He he og godt er det!

Hmmm.... nei, sånn har jeg det ikke... synes alt smaker godt for tiden jeg!!!

ting jeg spiste i perioden jeg var så kvalm fra uke 5-6 til 13-14 klarer jeg simpelthen bare ikke og få i meg nå heller....[:'(] gleder meg til alt er normalt igjen, hvis det noen gang blir det da  hehehe

De første tre månedene smakte ingenting godt. Klarte bare å få ned havregrøt, nesten. Vafler begynte plutselig å lukte skikkelig kvalmt! Og hvitløk! Alle smaker var sterkere enn før, på en måte. Heldigvis er det bedre nå. Nå kan jeg spise nesten det samme som før.

ja jeg merker det,liker noe kjempe godt så får jeg helt avsmak av det bare uken etter[8|]

men som regel går det meste ned for tiden[:D]

Jeg ble skikkelig skuffet en dag da jeg endelig skulle få Mc Donald mat! Hadde ikke spist der siden lenge før jeg ble gravid, og var skikkelig fysen på det.. Da jeg fikk en bit i munnen, kunne jeg like gjerne spist papp! Smakte jo ikke sånn det skal i det hele tatt! Sånn er det i grunnen med alt jeg spiser, ingenting smaker som det gjorde.. Håper det endrer seg etter fødselen!

Halloen.....
Jah, Masse forskjellig har smak rart...... [:D]

Back
Topp