Merkelige press i magen?

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Er det flere som får sånt merkelig press på innsiden av magen og ser at den buler ut på ene siden? :o Er det frøet som presser fra innsiden? Skjer som regel når jeg legger meg ned for kvelden. Er førstegangs, så jeg har ikke snøring på hva det er. Utrolig merkelig følelse i hvertfall :p

Er nok den lille som har skylden ja ;) heldig du som ser det :) jeg har litt for mye på kroppen fra sist svangerskap så jeg kan ikke se det, bare kjenne det ;)

Det kan både vær babyen, og kynner :)
Hos meg får jeg det særlig på morningen, og etter orgasme når mannen og jeg har kost oss litt. Hender også at jeg merker det når jeg legger meg for kvelden.
Jeg er 20+1 i dag og hos meg er det kynner. (Ikke farlig sammentrekning).
Øver seg hele tiden frem mot fødsel er sånn vi klarer, og få ut lille mirakel til slutt :D Men synes det er ubehagelig jo lenger ut jeg kommer i svangerskapet...

Hm...Googlet litt (selv om jeg har lovet megselv å holde meg unna Dr. Google) og ser ut til at det kan være kynnere :o Er 20+4, men er der vanlig med mye kynnere på denne tiden?

Jeg har også en slik følelse av og til, har konkludert med at d er kynnere siden d blir såpass hardt som d blir.

Det er nok kynnere ja.. Har også det opptil flere ganger daglig. Er normalt. Magen er hardere og ømmere å ta på når du får kynnere :)

Hørres ut som min mage til tider :p er 20+3 i dag og har hatt smerter siden uke 14-15 ca, lege og jordmor sier det er kynnere, ikke no farlig.. Men hva vet vi førstegangs? :D

Back
Topp