Merkelige lyster/matvaner? :)

Soulchild

Betatt av forumet
Har dere fått noen morsomme lyster eller helt sære matvarer dere bare MÅ ha? :)
Her går det i Snickers Iskrem. Kan ikke spise sjokolade, uten at det er vaniljeis til. Og snickers isen har gjort meg lykkelig! :p

Noen som har noe SKIKKELIG rart? :)

Nei dessverre. Før jeg ble gravid med mitt første barn gledet jeg meg til å ha noen skikkelige rare lyster men jeg er gravid med nr 4 og venter fortsatt... Jeg har lyst på vanlige ting da, hadde en periode nå hvor jeg bare spiste philadelphia med agurk, nå kan jeg ikke se det. Med forrige spiste jeg bare vannmelon om sommeren og is! Is har jeg også lyst på nå ( er egentlig ikke den største is-spiseren ). Men leste noen rare greier for en stund siden; en hadde lyst på vaniljeis med smeltet smør oppå. Det er ganske heftig da! :-)

Her går det mye i oppskjærte grønnsaker med dipp :p Får ikke nok av det..og jeg har aldri likt grønnsaker før nå. Ellers har jeg fått dilla på "Double Dip". Eneste av søtsaker jeg spiser..men går i store mengder ;)

Ikke annet enn at je er mer glad i karbohydrater og søtt enn jeg pleier. Men tror det er mest kvalmens skyld. Lettere fordøyelig enn proteiner;-)

Hater sjokolade, men nå bare må jeg ha til tider.. eller går det mye i oppskjært frukt, og da snakker vi ikke en kiwi, men helt 5, stoore mengder.. aldri spist noe særlig med frukt heller..

Og motsatt, jeg takler ikke smaken av svin lengre..

Hater sjokolade, men nå bare må jeg ha til tider.. eller går det mye i oppskjært frukt, og da snakker vi ikke en kiwi, men helt 5, stoore mengder.. aldri spist noe særlig med frukt heller..

Og motsatt, jeg takler ikke smaken av svin lengre..

Alltid elsket kjøtt. Alle typer kjøtt... første som skjedde var at kylling var uaktuelt.. nå er det svin og masse annet.. kan spise kjøttdeig, liksom. Haha!

hadde ingen slike rare lyster forrige gang :) og til nå har jeg heller ikke hatt det :) men får plutselig slik at NÅ vil jeg ha ditt, og NÅ vil jeg ha datt.. men ikke noe spesielt jeg vil ha :)

Er vel heller hva jeg ikke har lyst på:-p klarer ikke spise svin lengre f.eks.

Ellers har jeg dilla på fun light appelsin, synes den hjelper litt mot kvalmen :-) sist drakk jeg uante mengder med caprisonne:p

må ha sitrusfrukter, stort sett hver dag, kiwi/appelsin helst^^

å hvis jeg er på butikken kommer jeg ofte ut derfra med pepsi og en sjokolade, type twix :thumleft mmmM! men ingen skikkelig rare lyster, men har lyst på de forbudte tingene da, blåmuggost, spekemat etc..

Her må jeg ha sjokomelk, caprisonne appelsin og gulrøtter med dip! Klarer ikke sjokolade, søtsaker og kullsyre lenger. Men det er jo egentlig ganske greit :p

Alt som er syrlig og godt! Premium appelsinjuice og kiwi er digg, og plommer! Spiser litt snop, men må ærlig si at grønt smaker så mye bedre for tia.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

hadde ingen slike rare lyster forrige gang :) og til nå har jeg heller ikke hatt det :) men får plutselig slik at NÅ vil jeg ha ditt, og NÅ vil jeg ha datt.. men ikke noe spesielt jeg vil ha :)

Jeg også! Får jeg lyst på noe, må det helst skje med en gang...
f.eks. Skulle til svigermor på besøk en dag, og mannen spurte meg hva vi skulle spise til middag dagen etter da vi kom til dem.. jeg kunne ikke svare annet enn "VET IKKE"... kan umulig ta slike beslutninger før RETT FØR jeg skal spise det... da må jeg liksom "føle" hva jeg vil ha.. :P slitsomt! :D

må ha sitrusfrukter, stort sett hver dag, kiwi/appelsin helst^^

å hvis jeg er på butikken kommer jeg ofte ut derfra med pepsi og en sjokolade, type twix :thumleft mmmM! men ingen skikkelig rare lyster, men har lyst på de forbudte tingene da, blåmuggost, spekemat etc..

Jeg har også veldig lyst på spekemat.. men fant ut forleden dag at jeg ikke kunne spise spekemat...:O det hadde jeg ikke fått med meg.. og har en lege som er rimelig intetanende...
Men nå har jeg "lært" det meste ... :)

Ingen lyster. Og da mener jeg INGEN, som at ingenting egentlig frister....

Jeg har ikke spist så mye frukt før nu.. det smaker jo godt :) Og i hvertfall appelsin, så mye god smak i den! merker da at det er bedre med appelsin enn appelsinjuice :P
Kjokolade og smågodter har jeg ikke så lyst på.. men der i mot is, drømmer jeg stadig og tenker mye på.. det smaker herlig med is av og til :)

Back
Topp