Merkelige kneppelyder fra magen?

Friduz

Blir kjent med forumet
Studerte magen min i stad da det va mye bevegelse og jeg hadde et lite håp i å se en fot eller en arm i bevegelse. Plutselig kom det en kneppelyd lyd fra magen, det hørtes ut som en liten grein som knakk. Denne lyden kom tre ganger etter bevegelse fra baby. Kjente ingenting annet enn bevegelse, så det va altså bare bevegelse etterfulgt av kneppelyd. Er det andre som har opplevd dette? Skal ringe jordmor i morra å høre om dette er vanlig. Ekkel lyd å høre fra magen må jeg innrømme:/

Har ikke merket den lyden selv, men har sett og hørt at andre også har hørt den. Husker ikke helt hva de sa det var, men var visst helt normalt tydeligvis :)

Har eg aldri høyrt om! Oppdater når du har fått svar? Sikkert ikkje noko å bekymra seg for :)

Sniker fra november 2011 :)

Da jeg var gravid hørte jeg den lyden selv mange ganger, vet ikke hva det var. Men alt gikk bra her, og min lille kom ut frisk og fin :) Så du trenger ikke bekymre deg tror jeg :)

Sjekka litt på nett, noen sier at det er pga dårlig plass og at når den lille beveger seg kan det komme kneppelyder fra tarmene, mens andre sier at det er leddene til den lille som 'knekker' pga dårlig plass. Men det er vest ikke farlig, ingen plage for den lille, men skal nu snakke med jordmor om det i morra, bære før å vite det helt sikkert. Med hærlighet før en ekkel lyd å høre fra magen!!!!:/

Jeg har også hørt den, men har ikke tenkt tanken om at det er noe å bekymre seg for..

Har også hørt denna lyden, men ikke tenkt mere over det.. Venninna mi hørte det til og med, lurte på hva som skjedde.. Tror ikke det er farlig

Nå har jeg snakka med søstera mi, ho har ikke fortalt det men via min mor så fikk jeg vite at hun hadde opplevd det samme. Jordmora hennes hadde da sagt at det va leddene til babyen som 'knakk'. Dette er vist vanlig og ikke noe farlig:)

Back
Topp