Merkelige greier - ang mat!

**entil**

Glad i forumet
Etter at jeg ble gravid, har jeg fått dilla på fiskemiddager!! Jeg elsker lettsaltet torsk, fiskegrateng, fiskeboller, ovnsstekt laks, seifilet, osv! Problemet er bare det at sambo er ikke nå gira på fisk[&:] Så som regel må jeg legge inn bestilling hos mamma [8D]

Kunne sikkert spist fisk hver dag til middag!

hehe, ja, kroppen er jo rar sånn, at du får lyst på det du trenger. jeg har vært veldig innstilt på at jeg vil ha potet-middager selv. gjerne fiskekaker og slikt til :)

Da er det el noe du trenger da:) Har også sug på å spise fisk, må bare få ut fingern og lage litt forskjellig. Samboern min spiser det når jeg lager det men liker ikke å lage fisk selv.

Har det på samme måte! Går mest i rødspette, laks og reker her... Nam nam! Lett, smakfull og god mat!

Mannen i huset her hadde vært overlykkelig vist det hadde skjedd her[:D][:D]

ORIGINAL: AMAF

Heldiggris!!! Jeg har bare lyst på kaker..

Det problemet har jeg og[&o] også brus...[X(]

ORIGINAL: Ephexita

ORIGINAL: lillemg89

Så rart!

Klarer ikke tanken på fisk i dette svangerskapet! I det hele tatt[:'(]

Samma her. hehe

men HI, kanskje du trenger mer omega?

Ja, det kan jo være en årsak! Jeg har alltid likt fisk, og er vant med det hjemmefra. Men etter jeg begynte ilag med sambo for ca. 11 år siden, har det vært lite av den sorten, dessverre[&o] Han spiser det, men er mer en "kjøttfyr". Kresen kalles det vel! Mannfolk![8D]

Jeg har ikke kjent noe sånn sug etter fisk, men jeg tar høykonsentrert omega 3 hver dag. Så får i meg det jeg trenger av omega 3 derifra.

Dette svangerskapet har jeg så langt ikke fått dilla på noen ting sånn spesielt. Drikker veldig mye melk da, men drikker en del av det til vanlig også. Men går fort med 1 - 1 1/2 liter dagen, da gjerne litt litago også[:D]

Back
Topp