Merkelige gleder som gravid

Syse

Flørter med forumet
I løpet av graviditeten opplever jeg div. gleder over helt ordinære ting som ikke-gravide ikke forstår seg helt på.

Eks.: Hver gang jeg går på do og faktisk tisser en del. Det gjør meg så sykt glad! Ofte føler jeg at det bare kommer en liten skvett her og der, når det har kjentes ekstremt akutt ut å gå på do.

Har dere noen merkelige gleder dere opplever nå, men som kanskje ikke var så «normalt»/vanlig før du ble gravid?

I løpet av graviditeten opplever jeg div. gleder over helt ordinære ting som ikke-gravide ikke forstår seg helt på.

Eks.: Hver gang jeg går på do og faktisk tisser en del. Det gjør meg så sykt glad! Ofte føler jeg at det bare kommer en liten skvett her og der, når det har kjentes ekstremt akutt ut å gå på do.

Har dere noen merkelige gleder dere opplever nå, men som kanskje ikke var så «normalt»/vanlig før du ble gravid?
En natt med god søvn er virkelig mangelvare her for tiden, jeg ble helt sjokkert denne uken når jeg fikk én natt med skikkelig søvn! Har verken vondt eller er ukomfortabel, men kroppen har bare sluttet å sove skikkelig...

Jeg ble veldig glad i dag fordi jeg klarte å bære yngstemann opp trappene fra huset til bilen (det var litt travelt og vi hadde ikke tid til at han skulle prøve å gå opp selv), faktisk to ganger, og jeg fikk ikke vondt i bekkenet. Følte meg skikkelig sprekk jeg. :bag:

Man blir takknemlig og glad for de rareste ting. I andre trimester ble jeg jublende glad når jeg fikk til å gå på do. Ikke rart egentlig mtp hvor sinnsykt forstoppet jeg hadde vært tidligere :smiley-ashamed004 nå er jeg glad jeg får puste uten oksygentilførsel (har vært langvarig syk). Så det skal ikke så mye til kan man si:love017

Overtakende takknemlig for en god nattesøvn her også! I tillegge setter jeg pris på de få gangene jeg våkner uten ar jeg føler jeg må brekke hele bekkenet løst og at gangfunksjonen fungere sånn tålig greit :p

Kjempehappy om jeg får sove en natt under kramper i beina!

.. og dersom (når) jeg får kramper blir jeg sykt fornøyd om det er en jeg klarer å få ut uten å reise meg opp fra senga, eller om det bare er krampe én plass. :dance008

Back
Topp