Merkelige drømmer... :/

Astra

Elsker forumet
Plages mye med mareritt for tiden.. I går drømte jeg at tanten min, som døde 1 juledag, hengte seg. I natt drømte jeg at pappa fikk hjerneslag og havnet på sykehjem, uten språk og han var helt borte. Drømmer stadig at det skjer noe med mine nærmeste.. :(

Er det flere som har slike drømmer?

Merkelige drømmer er veldig vanlig! Jeg også drømmer helt absurde ting! Men jeg tror at en del av det kommer av hvor lett jeg sover, jeg våkner jo og må på do. Og da husker en lettere drømmene sine enn ellers.
Jeg bare lurer på om drømmene mine alltid er så absurde eller om det mest er sammenheng med graviditeten, he he.

Huff, da er vi fler!

Her om natten drømte jeg at det kom en rød HiAce med henger, og stjal med seg alt som var i huset til svigerfar (nærmeste nabo) .. Like etter denne bilen var dratt, kom det en liten rød Golf, og tømte garasjen..
Da jeg våknet, måtte jeg sjekke om det var noen bil her, og om garasjeporten var hel..

I natt drømte jeg at jeg ble voldtatt av en eldre mann på et hipt utested, og i samme øyeblikk som sambo slo ned denne mannen, kom polititet kjørende forbi, så sambo ble fengslet..

Ikke noe behagelig i det hele tatt..

Jeg har hatt noen ganske syke og absurde drømmer.. De siste tre nettene har jeg drømt at jeg har vært utro mot sambo.. våkner opp og er like forvirra og lei meg hver morning.. Uff.. :S

Den sykeste drømmen jeg har hatt til nå var vel at jeg drømte at jeg lå på sykehudet med 3 andre menn.. Og vi hadde alle fått samme sykdommen, som gjorde at vi hadde 3 uker igjen å leve.. gså var vi delt opp i mange deler, altså: kappet av ovver knærene, magen og over brystene.. Men vi hadde ala proteser som vi kunne ta på oss for å gå rundt... :S:S:S Videre drømte jeg om all familie og sambo som kom for å ta farvel.. og det var mye tårer og gørr.. så jeg våknet opp med tårer i øynene og var satt ut hele dagen.. :S S

Back
Topp