merkelig?

linder06

Andre møte med forumet
Jeg testet positiv med quick test 4dager før mens,
Men nå 3dager på overtid (ikke fått mens) tok jeg en digital med ukeidikator på, den kom : ikke gravid på :(
Tisset på glass først (morgenurin), fordi jeg skal til legen i dag, så tisset jeg videre på pinnen, kom kanskje ikke nok på den? huff, ble litt lei meg jeg...

Hørt historien før, så ikke fortvil enda :)
Ta en ny test :) lykke til :)

Testen måler jo mengde hcg som den klarer å finne i væsken, så hvis du ikke har fått nok urin på testen, så tror den vel at hcg-nivået er lavere. Da kan den jo slå ut negativt selv om du er gravid. Så jeg ville ikke bekymre meg enda :) Ta en test senere du.

Krysser fingrene for at den andre testen her tuller med deg.
Ta en ny test, eller hør med legen om du kan få ta en blodprøve :) :)

tok test hos legen også av morgenurinen, den var negativ.
Så da går jeg rundt å venter på at mensen skal komme.
syns fortsatt det er veldig merkelig at quick respons testen skulle slå ut positiv? kjøpte to pk, den ene tok jeg på ettermiddag (var svak strek) nr to tok jeg på morgenurin (sterkere positiv). dette var 4 og 3 dager før ikm.
kan det være feil på begge to? frister å kjøpe en ny sånn pakke å se hva den sier kontra cb. men det koster jo en formue å kjøpe masse tester.... arg.

Kan ha vært kjemisk graviditet :/ da streifer det borti nok til å produsere litt hcg.. men så skjer det ikke noe mer enn det..

Back
Topp