merkelig

Wiggum

Blir kjent med forumet
E i uke 13 pluss 4 og lægen klarte ikke høre hjertelyden , det va min første svangerskapskontroll... så han henviste mæ til haste UL ... men har både kynnera å kjenne Liv, har ei pia fra før...2 år <3

Haste ul? Min lege brukte SVÆRT lang tid og nesten han gav opp, men haste ul? Er ikke det litt vel drastisk etter bare frste forsøk, eller er det jeg som er dum? Visst du kjenner liv osv... Nei er ikke greit å få høre det nei... Lykke til uansett hva som skjer=)

hørtes litt dramatisk ut spør du meg! Er vel vanlig at det er vanskelig å finne den så tidlig trodde jeg. Lykke til på UL - alt er sikkert i orden! :)

*lille*my* skrev:
hørtes litt dramatisk ut spør du meg! Er vel vanlig at det er vanskelig å finne den så tidlig trodde jeg. Lykke til på UL - alt er sikkert i orden! :)

sign...

Fastlegen min brukte veldig lang tid på å finne hjertelyden på første kontroll. Men etter an stund fikk jeg hørte hjerteslag:) Da var jeg i uke 12.
Får håpe det bare er legen din som gidde opp for tidlig.

er jo ganske greit legen sender deg til UL vist han tror det er noe galt da, så slipper du vertfall å uroe deg.. Tror nok alt er heltfin jeg, er ikke alle som han høre hjertet så tidlig:)

Snodig med haste-ul, legen her ville ikke leite engang i forrige uke da han sa jeg var 13 uker, måtte mase meg til det, og love å ikke bli skuffet hvis han ikke fant den.

Jeg var hos jordmor i uke 14+3... Hun fant ikke hjertelyden, men sa at det var helt vanlig. I uke 15 var jeg hos legen, og han sa det ikke var noen vits å prøve å høre etter enda en gang. Jeg har slått meg med ro til det, og får vente til UL om en uke å se om alt er bra der :)

Lykke til :)

*lille*my* skrev:

sign!

Jeg spurte om han kunne høre på meg i dag, men han ville ikke siden apparatet var litt dårlig. Og jeg er i uke 18 ! :p Så ja, enig i at det hørtes litt dramatisk ut ;)

Legen min ville ikke prøve å høre etter før i uke 15, siden det skapte så mye uro og bekrymring hvis man ikke skulle høre hjertelyden

Legen min ville heller ikke høre før godt ut i uke 14. Det er jo likegreit å bli sendt på UL da, så slipper du å bekymre deg. Leger mener jo sikkert forskjellig, men han er jo tross alt lege, så han vet helt sikkert hva han driver med. Masse lykke til på ul :) 

Back
Topp