Merkelig!

Thesso_88

Forelsket i forumet
Veldig merkelig dette her. I 1 uke har jeg vært plaga med kvame slik at jeg har vært nærmest sengeliggende. Og fra idag igår og frem til nå har jeg vært i helt tipp topp form, så og si=) Er dette normalt? At det svinger fra dag til dag, uke til uke? Er redd det er noe galt jeg ettersom jeg blir i bedre og bedre form og mindre kvalm og trøtt, selv om disse symptomene dukker opp i ny og ne. Testene slår like fort ut, om ikke fortere ut, fremdeles.. Og har symptomer som ofte toalettbesøk, større og ømme bryster. Jeg blir veldig kvalm når jeg spiser da=p Om det er positivt hehe...

Andre som er i samme båt?

helt likt her.... Bortsett fra at jeg ikke hadde noe plager de første ukene men etter jobb på torsdag datt blodtrykket og jeg har nærmest ligget siden da.... Mat er heller ingen favoritt så eplemost og farris er redningen så langt..... 

Forje svanger merket jeg ikke at jeg var gravid før i uke 8-9 og hadde så og si ingen kvalme. Så jeg vil nå tro at det kan svinge veldig fra dag til dag osv.. (har tatt hcg hos legen og skal ta nr 2 på mandag for sikkerhetsskyld)

mine symptomer har forsvunnet sporløst idag!! så hvis jeg kan være slik resten av svangerskapet er det helt greit!! :)

Ja om dem bare var på en tur innom kan dem godt holde seg borte=D Men litt dumt om det er noe negativt liksom. Håper ikke det. Men føler ikke det er noe galt heller. Men om flere merker det samme så er det jo greit=) Uansett kom kvalmen litt snikende nå, så er noen timer siden jeg spiste ett skikkelig måltid. Får vel prøve å få i meg noe grøt gjerne=)

Det trenger ikke bety at noe er galt. Var selv litt kvalm i ca halvannen uke, og det har nesten gått over nå. Men har andre symptomer som ømme bryster og kjempe trøtt hele tiden, så satser på at alt er i orden.

Back
Topp