merkelig.

Pingrid!

Betatt av forumet
Snuppa mi har hatt veldig dårlig matlyst i det siste, egentlig kun melk hun vil ha. Sånn har det vært i en ukes tid.
Så merket jeg idag at det var ørevoks utenfor øret. "Hmmm, merkelig." tenkte jeg. Og nå så jeg at ørevoksen inni øret er rennende, skulle nesten tro det var vann. Skikkelig merkelig :s
Noen som har opplevd det samme?

Ho har ikke hatt ørebetennelse?
Eldste min fikk rennende verk ut fra øret etter at trommehinna sprakk da hun hadde ørebetennelse. Var ikke så tynt som vann, men litt lysere enn vanlig ørevoks...

Min hadde dette, men de fant utav at det kom etter ørebetennelsen. Men de sier jo det at man skal være veldig observang på dette med væske som kommer fra ørene, det fikk vi beskjed om når vi var hos legen. Jeg vet ikke hvorfor, jeg er av den typen som alltid glemmer å spørre om slikt. [8|] Men siden hun har forandret matvanene sine også, så kan det jo være greit å bare få skjekket det med en legetime visst du er bekymret? :)

Tenker kanskje det er ørebetennelse ja, for allmenn tilstanden er jo bra, ingen feber og hun er jo stortsett fornøyd. (Det kommer tenner og, så noe knirking blir det jo)

ja mi har det noen ganger og det i sammen med ørbetennelse eller at det bare er litt rødt inni øret
så hu spiste ikke flaske melk på 4dager,kunn fruktmos,og litt middag,men så fikk hu feber så ut ffra det båd på kvelden,men ellers topp form,ring lege

ofte er barne som har ørebetenelse velde urullig når dem lige, da har dem ganske vond i denne posisjonen!! Kanskje vieser hun slik tegn, da!! håpe det hjelper og hun bli frist igjen!!
Her er også mye midre matlyst en det har vært før[&:] så vet at dette er slitsomt, nå man ikke vet hva som er gale...

god bedring

Lillegutt fikk væske bak trommehinna og da ba legen oss om å komme tilbake dersom det kom ørevoks/væske ut. Så greit å sjekke det ut!

Back
Topp