Merkelig uke...

Stjerna

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Sensommerbarna 2016
Litt syte innlegg.. Hehe så for de som vil lese om utelukkende positive ting, feil sted!

På søndag så var testen positiv, gleden var til å ta og føle på i heimen! Vi gikk rundt på rosa skyer fram til tirsdag...
Så kommer beskjeden om at min fantastiske mormor har fått kreft, med full spredning... Ingen vet hva "dommen" er enda, men lille meg ønsker så inderlig at hun skal få oppleve lille oldebarnet, lenge! Jeg eg eneste jentebarnebarnet av 6 stk. Så vi har alltid hatt et spesielt bånd. Det som er spesielt med min mormor er at hun har jobbet på barsel i 25 år, og jeg gleder meg virkelig til at hun kan følge dette svangerskapet. Håper bare at hun orker det.

Tror det skulle være det! Takk for meg og ha en fin helg! :)

Huff for en rar uke..
først gratulerer med grviditeten:-)

Fælt det med mormoren din. Men forhåpentligvis går det bra:-) krysser fingrene for det:-)
skjønner veldig godt at du ikke er klar for å miste henne. En husk at mange blir friske også:-)

Så grusomt! Kanskje ho får livsgnist til å holde leeenge når ho får vite at det er oldebarn på tur :) Sånne nyheter kan få fram urkrefter i kroppen trur eg :)
God klem til deg!!

Så vondt.. Krysser fingre og tær for at hun har mange år igjen. Har flere bekjente som har fått samme beskjed, men som klarer å stabilisere kreften, og leve mange lykkelige år videre. Håper dette gjelder din kjære mormor også!
En god klem til deg!

Kjedlig med slik ein nedtur midt oppe i gleda over vesle spira! Håpar mormora di får leve lenge nok til å få med seg det vesle vidunderet!

Tusen takk for støtte :) ja det håper vi og, ser fram til å få vite mer av sykehuset:)

Back
Topp