Merkelig trykk ved ene hoften

Harefrøken_

Flørter med forumet
Maiblomstene 2020
Eneste måten jeg kan beskrive det skikkelig på er at det kjennes ut som babyen er klemt fast nede ved hoftebeinet. Det er på samme siden av magen hvor hun har ligget på de to siste vekstkontrollene(med hodet ned) og denne følelsen gir meg seriøst noia for at hun er klemt på noen måte.

Jeg føler meg litt dum som tenker det, men klarer ikke skjønne hva det kan være som skjer nedi der...

Er følelsen der hele tiden liksom? her ligger hun å presser seg «ut fra» hoften hele tiden

De siste tre dagene har det vært konstant, uahengig av om jeg sitter, står, ligger etc...
Hm.. har jeg ikke vært borti! Håper noen andre har noe erfaring å komme med

Vi er alle såpass langt på vei nå at vi trygt kan ringe fødeavdelingen med sånne spørsmål;) Mest sannsynlig er det en logisk forklaring, men jeg ville nok ringt og snakket med fagfolk om det..

Eneste måten jeg kan beskrive det skikkelig på er at det kjennes ut som babyen er klemt fast nede ved hoftebeinet. Det er på samme siden av magen hvor hun har ligget på de to siste vekstkontrollene(med hodet ned) og denne følelsen gir meg seriøst noia for at hun er klemt på noen måte.

Jeg føler meg litt dum som tenker det, men klarer ikke skjønne hva det kan være som skjer nedi der...
Sniker,men tenker at babyen ligge for klemmer på noen nerver som gjør at der kjennes slik.

Sniker,men tenker at babyen ligge for klemmer på noen nerver som gjør at der kjennes slik.

Det var nok det det var. Fikk tips om å prøve å gni en isbit litt utenpå magen for å få henne til å flytte på seg for å se om det endret seg. Ga seg da jeg kjente hun flyttet seg til andre siden. Det er litt tilbake nå, så hun liker seg tydeligvis på den plassen :P Men skal tåle ubehaget nå som jeg vet hva det skyldes :)

Jeg tenkte det kunne være en skjev bekkenløsning/bekkenlåsning som forplantet smerter dit, men fint du fant en løsning.

Back
Topp