Merkelig...trenger hjelp

*p!nk smile*

Forumet er livet
Jeg skrev en tråd for en 4 dager siden om at jeg var så svimmel å måtte legge med ned hele tiden,trøtt osvosv..( finner ikke den tråden ) Men nå har jeg vært hos legen å hb og jernlager prøver var fine...[:)] Men hva i alle dager er det da???? Eller hva kan det være...

Fint om noen deler sin erfaringer med meg[:D]

Push[:)]

Jeg pleier å bli svimmel og må legge meg nedpå når jeg har drukket for mye alkohol...

ORIGINAL: ida mor

blodprosenten kan jo ver lav fordi om jerninnhold er bra..å hvis bp er lav blir du svimel

Hb(blodprosent) var jo fin[:)]

ORIGINAL: snartpappaigjen?

Jeg pleier å bli svimmel og må legge meg nedpå når jeg har drukket for mye alkohol...

Det problemet har ikke jeg nå....

ORIGINAL: snartpappaigjen?

Ja det er nok derfor ho er så svimmel........[8D]

eller om du har lavt blodtrykk!

Sjekk B12 nivået.

ORIGINAL: Novembergull

eller om du har lavt blodtrykk!

Blodtrykket er på  141/73[:)]

Venninda mi ble ofte svimmel gjennom hele svangerskapet, kom sånn plutselig. Av og til fallt hun om, hvis hun ikke rakk å legge seg.
Hun var også generellt slapp og trøtt hele sv.skapet.
Hun ble sjekket for masse, men de fant ingenting..

Forstår ikke helt hvorfor du ikke spurte legen din om det når du var der jeg - i stedet for å belage deg på synsing fra hormonelle damer her....

Anyway - under svangerskapet er det ganske vanlig med plutselige blodtrykksfall som gjør at man blir svimmel og må sette eller legge seg ned. Da snakker vi altså ikke om lavt blodtrykk generelt, men blodtrykksfall. Dette varer bare en liten stund og så føler man seg helt fin igjen.

Jeg har hvert sykmeldt fra jobb i 6 uker nå grunnet virus på balansenerven.... Høres merkelig ut, men da blir man svimmel, mister balansen og kan svime av... Det går over av seg selv og kan ta alt fra 3 uker til flere år...

Det er noe som går nå hvertfall. Vi er 3 på jobb med det samme.

ORIGINAL: lenemor

Forstår ikke helt hvorfor du ikke spurte legen din om det når du var der jeg - i stedet for å belage deg på synsing fra hormonelle damer her....

Anyway - under svangerskapet er det ganske vanlig med plutselige blodtrykksfall som gjør at man blir svimmel og må sette eller legge seg ned. Da snakker vi altså ikke om lavt blodtrykk generelt, men blodtrykksfall. Dette varer bare en liten stund og så føler man seg helt fin igjen.

Fordi jeg ikke var inne hos legen men var bare å tok de prøvene...

ORIGINAL: ....Tammis....

Jeg husker den tråden ja.
Hva var hb på i dag? Og blodtrykke?

Legevsekretærerne sa bare at begge var helt fine[:)]Skal til jordmor på ons får høre med henne da...[;)]

ORIGINAL: caroaj

Jeg har hvert sykmeldt fra jobb i 6 uker nå grunnet virus på balansenerven.... Høres merkelig ut, men da blir man svimmel, mister balansen og kan svime av... Det går over av seg selv og kan ta alt fra 3 uker til flere år...

Det er noe som går nå hvertfall. Vi er 3 på jobb med det samme.

Jeg har ikke mistet balansen heldigvis[:)] Får høre med jordmor neste uke...ikke gøy å ha det slik..rett for å svime av å skade nurket i magen[:)][&:]

Huff ja, det skjønner jeg. Søss svimte av rett som det var med alle tre ungene... Det har gått bra der da. Som en liten trøst til deg. Noen gjør jo det når de er gravide. Men siden prøvene dine er fine så er det litt rart.
Lykke til hos jordmor. Håper hun kan gi deg bedre svar.

ORIGINAL: caroaj

Huff ja, det skjønner jeg. Søss svimte av rett som det var med alle tre ungene... Det har gått bra der da. Som en liten trøst til deg. Noen gjør jo det når de er gravide. Men siden prøvene dine er fine så er det litt rart.
Lykke til hos jordmor. Håper hun kan gi deg bedre svar.

TUSEN TAKK FOR DET[:D]

Har du sjekket stoffskifte? TSH?

Er mange som har det slik at de blir akutt svimle og nesten besvimer..jeg er en av dem..Var på kjøpesenter,alt ble svart og jeg måtte bare sette meg rett ned..Og etter etpar sek. er alt normalt igjen..Skjedd mange ganger med meg i begynnelsen når jeg var gravid. Hb og alt så fint ut..men JM mente at det bare var BT som synker og blir høyt igjen..Helt normalt var det ihvertfalL..så du har nok ikke noe å være bekymret for[:D]

Back
Topp