Merkelig syklus

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Bruker vanligvis ikke å ha noe slags el-slim. La også el-testingen på hylla denne gangen, og er mer forvirret enn noensinne:

CD1 - CD10: tr
CD29: Utflod: watery
CD30: Utflod: watery
CD31: Utflod: eggwhite
CD32: Utflod: eggwhite
CD37 - CD39: Spotting (friskt blod, men VELDIG lite)
CD42: Utflod: watery
CD43: Utflod: eggwhite
CD44: Utflod: eggwhite

Jeg blir ikke klok på det her. Har forstått at eggwhite er tegn på fruktbarhet. Hadde sex på CD31. Trodde kanskje spottingen kunne være festeblødning, men test er negativ og nå er eggwhite her igjen. Tatt el-test siste 3 dagene, men den har også vært negativ.
Selvfølgelig har ikke vi kunne hatt sex siste 4 dagene siden mannen skulle levere sædprøve i dag.

Edit: Spottingen var nok tr og startet ny syklus

Last edited:
Hvor mange dpo er du? Ikm? Økt utflod er et godt tegn, og kan godt vært en festeblødning :) sikker på du ikke testet for tidlig?

Lykke til! Krysser fingrene! :)

Hvor mange dpo er du? Ikm? Økt utflod er et godt tegn, og kan godt vært en festeblødning :) sikker på du ikke testet for tidlig?

Lykke til! Krysser fingrene! :)
Svært sjeldent jeg har el pga pcos. Heldig om den dukker opp 1 gang på et år. Men på grunn av eggwhite utflod og smerter så har jeg en mistanke om at el kan ha vært 13.4. Da er IKM 27.4. Men så kom jo plutselig denne utfloden enda en gang, så er veldig usikker.

Svært sjeldent jeg har el pga pcos. Heldig om den dukker opp 1 gang på et år. Men på grunn av eggwhite utflod og smerter så har jeg en mistanke om at el kan ha vært 13.4. Da er IKM 27.4. Men så kom jo plutselig denne utfloden enda en gang, så er veldig usikker.
Jeg opplever at jeg får det flere dager før EL. Så jeg kan ikke regne med å se på utflod alene for å finne EL.

Jeg hadde noe lignende i februar, men negativ test. Og ikke gravid ennå :(

PCOS er jo et interessant syndrom med mange slitsomme symptomer. Og frustrasjon. Før jeg fikk mensen nå på onsdag var jeg i syklusdag 75 (!!) og det er faktisk ikke ille om jeg ser på tidligere sykluser på 300-400 dager. Vet ikke hvordan det er med deg, men jeg har ikke eggeløsning naturlig. Kaaaanskje en gang innimellom, men da med veldig lang tid mellom hver.

Har lest at det er mange som har blitt gravid rett etter prevensjonsslutt, så håper dette hjelper for meg. Men du har vel ikke brukt prevensjon på en del år, har du?

*sender en god klem*

Jeg opplever at jeg får det flere dager før EL. Så jeg kan ikke regne med å se på utflod alene for å finne EL.
Tok en g-test i dag som var negativ. Så tenkte jeg at det kan jo ikke skade ta en el-test også, og jammen fikk jeg ikke min første positive NOENSINNE på mine over 2 år som prøver! :D

1429977337373.jpg

Oi oi, snart testing? ☺️

Ingenting som satt her desverre. Korteste syklus noensinne på bare 19 dager og med 8 dagers lutealfase. Blør noen sinnsyke mengder også.

Back
Topp