Merkelig "resultat" på CB

June_1

Betatt av forumet
Hei, jeg tok en test nå for en stund siden, det var ikke morgen urin, og det kom ikke så mye, men jeg tenkte jeg bare skulle ta en test for å se om jeg er gravid, min kropp brøler gravid hva angår symptomer, men den testen plager meg, selv om det ikke var det mest optimale mengden med urin. Tingen er det at jeg brukte den CB som det skal komme en blå strek eller ett pluss tegn, mens jeg satt å så på at resultatet skulle komme, så kom det en blå strek over "minus" streken den kom og gikk, skjønner ikke noe jeg [8|].. noen som har erfaring?

Oy glemte vist å presentere meg her :) Jeg er ei jente på 25 fra Bergen, som bor på østlandet nå,  jeg har gått rundt med masse symptomer på at jeg er gravid, så jeg håper virkelig at jeg får være i denne gruppen framover :D
Hadde spotting for 15 dager siden, før det tenkte jeg ikke noe på det i det heletatt, men etter den spottingen så har det murret veldig mye i magen, og mine bryster er meget spente og det har kommet masse blodårer til syne der de ikke var før.

Håper noen har noe lignende erfaring med en graviditiets test som ikke har gått helt som den sier den skal...

jeg aner ikke ang testen men dytter for deg:):)
jeg ville tatt en test med legen :) da får du hvertfall bekreftet det:)
krysser fingrene for at det er en liten spire på vei:)

Hmm, kanskje det er bedre å ta en digital? Håper uansett at du kommer inn hit med oss[:)]

da måtte jeg tatt bilde der og da, og det gjorde jeg ikke, streken snirklet seg over vinduet om dere skjønner, så ut som CB`s utgave av spillet orm, hvor den blå streken gikk rett fram fra vest til øst[8|]

hmm.. d va litt merkeli ja...

hmm... nei da veit æ ikke anna enn at du må ta en ny test..

ja jeg får nok det, synd man ikke får erstatning for prøver som gir rart utslag.. og ikke bare de testene som ikke virker..  jeg er ikke i tvil at jeg er gravid, må bare bevise det for meg selv[8D]

enig med deg der,vi betaler faktisk penger for testene.. et merkelig resultat er det samme som 200 kr rett i søppla..

men e jo et stort pluss at du e sikker på at du e gravid[:D][:)] da,spille ikke like stor rolle lenger da.. verre om man overhode ikke har peiling..

det håper jeg også,  tenkte å ta en ny prøve om 3 dager. er egentlig ikke noe vits å ta en slik test for min del, kjenner det på meg, mine bryster har vokst til store høyder i siste, har aldri hatt så stort puppe stell før [:D]

jeg er førstegangs fødende, så dette er alt veldig nytt og spennende, men det kjiipe nå er at jeg har fått en sån lei hoste ...[:@]

Jeg tipper at du er gravid, rart om den streken vises i det hele tatt hvis ikke.. Men jeg er enig med de andre, løp og kjøp en digital! Og så er det like greit å tisse i en ren beholder og holde testen nedi der fem sek(eller hva som står på anvisningen). Håper på gull!

nå skjønner jeg hva som er gale, jeg har bommet på 3 dager hva angår termin, jeg trodde hyrde stunden var den 17[:D] men det var jo den 19, så nå er det noen dager til før jeg kan en test evt vil være positiv, går helt i surr på mangen ting om dagen, jeg pleier vanligvis ha full oversikt over det meste[;)]

Vet ikke hva som kan ha skjedd med den gamle testen, men håper en ny viser at du er gravid :)

Back
Topp