Merkelig opplevelse

mariannnilsen

Forumet er livet
julie har en bok som ho alltid må ha i vogna . og i går på veien hjem ; fikk ho denne når vi skulle gå over en lang slette .. husker hvor jeg ga den til ho .. veien vi går på er ganske øde , og det kommer stort sett aldri ett menneske eller en bil .. det eneste huset som er der er ett "kjent" spøkelseshus ... altså  det er ikke kjent sånn, men for oss her i byen er det det ; og nesten ingen tørr å gå forbi der i mørket. mange mener de har opplevd rare ting der . har hørt at det egentlig skulle være med på åndenesmakt også, men det var visst for mye uroligheter .. aner ikke om det er sant .. men i hvertfall , i det vi gikk forbi huset ; sier julie , "mamma ,  jeg mista boka " ( noe ho gjør hele tiden ). titta rundt meg , men det var ingen bok. . gikk faktisk helt tilbake til der jeg hadde gitt ho boka , men boka var borte .. og det hadde ikke gått noen på veien der , eller kjørt noen forbi .. det er en asfaltert vei ; så er jo ikke vanskelig å se heller .. og den kan ikke ha blåst , for det er en sånn plastbok som veier litt.. lurer fælt på hva som skjedde med den boka .. HEHE.. er ikke sånn veldig overtroisk jeg altså , men lurer jo .. boka er jo sporløst forsvunnet, på ett sted det ikke var noen andre enn oss ..
 


Trone skrev:
Stilig! Hihihi!!! Og de kom ingen biler eller fotgjengere i det området? Og du sjekker i grøftekantene også? :D



nei ikke en eneste bil eller menneske å se .. sjekka grøftekanten grundig også .. hadde jeg ikke hatt med meg ungene hadde jeg ikke gitt meg med å lete , bare for å bevise for meg selv at det faktisk var umulig at boka bare forsvinner sånn .. og jeg skjekket jo veien bare noen minutter etter vi hadde gått der .. og vi kan se veien hele tiden , for den er sånn svingete ..og det som er rart er at Julie bruker å si ifra med engang ho mister boka .. og den var ihvertfall ikke i nærheten når ho sa ifra i går
 


Trone skrev:
Jeg syntes jo dette her var utrooolig stilig jeg da!! Hehehehe!!! Er skikkelig skikkelig fasinert av slike ting jeg :) :)



jeg tror jo på mye av sånne ting , men vet ikke om jeg tror at boka har forsvunnet på overnaturligvis , hehe .. fortalte det til mannen i går også , og han prøvde å komme med alle mulige forklaringer han også, men måtte til slutt innrømme at det var rart hele greiene
 


Trone skrev:
Jeg syntes jo dette her var utrooolig stilig jeg da!! Hehehehe!!! Er skikkelig skikkelig fasinert av slike ting jeg :) :)


Tror du og jeg burde ta oss en tur til huset og sjekke om boka er der jeg :p
Er huset ubebodd Mariann?
 


Sannheten skrev:


Trone skrev:
Jeg syntes jo dette her var utrooolig stilig jeg da!! Hehehehe!!! Er skikkelig skikkelig fasinert av slike ting jeg :) :)


Tror du og jeg burde ta oss en tur til huset og sjekke om boka er der jeg :p
Er huset ubebodd Mariann?


Skal vi bare dra? Jeg ringer til de som skal avløse meg på jobb så stikker vi hehehe!!

 


Sannheten skrev:


Trone skrev:
Jeg syntes jo dette her var utrooolig stilig jeg da!! Hehehehe!!! Er skikkelig skikkelig fasinert av slike ting jeg :) :)


Tror du og jeg burde ta oss en tur til huset og sjekke om boka er der jeg :p
Er huset ubebodd Mariann?


hehe , ja det er ubebodd
 
Ueeehhhh, jeg tror ikke jeg hadde turt å gå forbi det huset engang jeg... skikkelig pysete på sånne ting
 


Trone skrev:
Hva er det nærmeste du har vært det huset da? :)



kanskje 50 meter i fra , men det er en stor låve foran huset på en måte , og den er skummel nok ..
 
Back
Topp