Merkelig mage :P

Goldenchild

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Jeg klarer altså ikke å ha noe på magen i det hele tatt! Jeg er ikke blitt så veldig mye større den her uken, men det føles ut som om alt av innholdet ligger rett under lungene og presses oppover. Jeg er så øm i hele magen...klarer ikke en gang at kjæresten holder om meg når jeg ligger med ryggen inntil han om natten. Jeg har pute mellom beina når jeg ligger på siden, og om den kommer borti magen får jeg hætta :-/
Noen flere som har det sånn? Følelsen av å være stappmett hele tiden...selv etter å ikke ha spist på 3 timer?

Takk, da er jeg ikke den eneste :p Hvis mannen tar armen rundt meg sånn at den toucher magen så flytter jeg den. Fikser det ikke.

Sent from my iPhone using BV Forum

Akkurat samme her.. Kan ikke ha en pute liggende på magen engang om jeg ligger på sofaen hehe :p Jeg blir rett og slett kvalm av det

Sent from my iPhone using BV Forum

Samme her! Ikke fullt så ille som i forrige svangerskap, men allikevel...

Jeg har det på akkurat samme måte som dere!

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Jepp, sånn er det her også. Føler meg nesten litt overhysterisk og dramatisk av og til :p Kjekt å se at det ikke er bare meg! :D

Ja. Får helt Klaus hvis samboernholder rundt meg. Magen føles helt sprengt allerede.

Jeg har det på samme måte, orker bare ikke å ha noe på magen :p Føler meg litt full i magen hele tiden, selv om jeg er sulten. Noe som igjen gir dårlig matlyst.

Back
Topp