Merkelig innkalling...

Sugarplum Fairy

Betatt av forumet
Fikk innkalling til time på sykehuset den 26.06.12, det sto at det var fra gyn. pol., så jeg anntar det må være UL, men det sto ingenting. Det sto også at de hadde fått henvisning fra legen min, men jeg har ikke vært hos han en gang, har kun vært hos jordmor. Om det er UL, så virker det heller ikke som den ordinære UL, for det blir vel litt tidlig, eller? For det er jo ikke lenge til, vil vel kanskje være i uke 15 el. noe jeg da, kanskje mer eller kanskje mindre, i.o.m at jeg er usikker på når jeg ble gravid. Rart brev. Da jeg fikk brev fra de sist sto det tydelig innkalling til UL. Prøvde å ringe de i stad, men da var det stengt, så jeg får ringe i morra innen 15 å høre. Blir så nyskjerrig av sånt jeg!

Sikkert fått innkalling siden du ikke er helt sikker på når du ble gravid:-) fikk sånn jeg også :)

Merkelig! Du får ringe igjen i morgen så du får svar :)

Kanskje det, men det sto ingenting, og jordmor sa at jeg bare kom til å komme på den ordinære UL'en. Men får ringe å høre i morra. Om det er utenom ordinær, så tror jeg at jeg heller venter. Jeg er jo da i uke 15 ca., og da er det ikke så lenge til 17-18, så det blir litt dobbelt med kjøring når det er 8 t frem og tilbake til sykehuset.

bolla2010 skrev:
Sikkert fått innkalling siden du ikke er helt sikker på når du ble gravid:-) fikk sånn jeg også :)

tar det 4 TIMER å kjøre til sykehuset??? Oh Lord! Hva gjør du når du skal føde da? :O

De aller fleste har fødsler som varer i endel flere timer enn fire, og sikker kan man ikke være selvom man er nabo med sykehuset.

Nuppa skrev:
De aller fleste har fødsler som varer i endel flere timer enn fire, og sikker kan man ikke være selvom man er nabo med sykehuset.

Ja, kanskje det bare er meg som syntes det var litt små "sykt" :P Selv hadde jeg super rask fødel, og hadde ikke rekket fram om det hadde vært så lang vei :P

Bare visste ikke at noen hadde så lang vei til sykehuset..

Ja, det tar 4 t til sykehuset. Da ringer man sykebil :-p Gikk helt fint sist, viste seg at jeg hadde gooood tid, for så fort jeg kom på sykehuset stoppet riene. Ble til slutt satt i gang med tablett. Men mulig jeg kommer til å føde et annet sted denne gangen, pga. at vi må jo ha barnepass til lillemann, og her kjenner vi ingen som kan.

MiniPuselabb skrev:
tar det 4 TIMER å kjøre til sykehuset??? Oh Lord! Hva gjør du når du skal føde da? :O

Back
Topp