Merkelig herlig mage!

Sommerbaby- venter på nr.2!

Betatt av forumet
Sommerfuglene <3
Andregangsmagen er virkelig ulik den magen som vokste seg frem sist. Ikke er den bare større, og breier seg ut og rund mot ryggen. Det virker som det er en diger sirkustrapese inni den, for nå er det spark/ bevegelse helt ned mot bikinilinja, over navelen og helt ut på sidene. Det kan virke som at det er god tumleplass inni der med andre ord! :D noen som kjenner seg igjen? :)

Er 24 uker på vei, og sett bort fra dårlig form, god vektøkning (kremt) og sliten kropp gleder jeg meg stor over at det begynner å gå opp for meg at jeg bærer på det fjerde familiemedlemmet! Lykke!

Sånn var jeg også med nr. 2. Jeg har tenkt at det var fordi nr. 2 var gutt, mens nr. 1 var jente. Denne gangen er det som med første. Magen er lav, har knapt kjent en bevegelse over navelen, akkurat som h*n ligger nesten klar til å komme ut allerede. Vi vet ikke hva dette er, men jeg holder en knapp på jente.

Vet du kjønn? Er det samme kjønn som første, eller kan det ligge noe i teorien min?

Første er gutt, og de sier jente til denne :) føler også at det er mer tumleplass nedover ja! ;) nr. 1 var aktiv i magen pg det er denne og! :D Tenkte jeg kanskje var så tøyd og romstert i en gang tidligere, sånn at denne turner rundt å koser seg i en utvidet mage ;) magen har jo vært liten (mindre) i mellomtiden men... :)

Jeg kjenner meg veeldig godt igjen med andregangsmagen min! :) Ligger over normalen på sf-mål, og synes med rette magen er mye større denne gangen :) Nevnte til jordmor at jeg syntes det var voldsomt mye bevegelse/spark denne gangen, kunne ikke huske det var så mye sist;) da nevnte jordmor at det kunne være pga mer tumleplass :) minsta i magen her har funnet sin favorittstilling på tverra (det hadde storesøster også), så bevegelser blir nesten ubehagelige noen ganger:p men det er herlig å kjenne liv så ofte:D

Første er gutt, og de sier jente til denne :) føler også at det er mer tumleplass nedover ja! ;) nr. 1 var aktiv i magen pg det er denne og! :D Tenkte jeg kanskje var så tøyd og romstert i en gang tidligere, sånn at denne turner rundt å koser seg i en utvidet mage ;) magen har jo vært liten (mindre) i mellomtiden men... :)

Omvendt på kjønn da. Blir spennende å se her denne gangen:) SF-målet mitt på nr. 2 lå godt over gjennomsnittet, men så var han stor og.

Back
Topp