merkelig fornemmels

xCamillax

Gift med forumet
første gang jeg skriver her, men håper noen kanskje kan svare meg på spørsmål.
er gravid i 38 uke, og har i d siste fått noen skikkelige attacker av smerte i "låret". eller, det er vanskelig å forklare, men det er liksom i den der muskelen/sena som sitter øverst i låret, mellom låret og underlivet. får skikkelig vondt, er helt grusomt. vet noen hva dette kan være? håper noen vet råd, for dette er kjempevondt.

camilla

Jeg tror at det kan ha noe med at hodet er festet, og at ungen beveger seg, for av og til har jeg skikkelig vondt i bekkenet fremme og nedover lårene. Det går jo over, men det gjør grusomt vondt når det står på. Slik at jeg ikke klarer å bevege meg. Det iler liksom i marg og bein i underlivet.

Æ har d åsså sånn å satt faktisk seinest i går å lurte på ka d va, men æ merke at når babyen røre sæi mye får æ ekstra ont, så tenkte at d må jo være at den presse på nåkka nerva eller muskla som går ned over låre å i lysken...sikkert ikke nåt fali, men veldi ubehageli når d står på som verst.
skal høre me fysioterapauten i dag når æ e dær ka ho trur d kan være.

takk for svar :)
trodde ikke at det var noe farlig, men blir alltid litt stressa når det er noe nytt på gang :)

ORIGINAL: bls

Æ har d åsså sånn å satt faktisk seinest i går å lurte på ka d va, men æ merke at når babyen røre sæi mye får æ ekstra ont, så tenkte at d må jo være at den presse på nåkka nerva eller muskla som går ned over låre å i lysken...sikkert ikke nåt fali, men veldi ubehageli når d står på som verst.
skal høre me fysioterapauten i dag når æ e dær ka ho trur d kan være.

fysioterapauten sa d mest sannsynli va babyen såmm ligg å presse på nerva å sånnt nedi bekkene. helt normalt...

Back
Topp