Merkelig ... Feil navn ..Adm hjelp??

FrkUsikker

Andre møte med forumet
Forstår lite nå.. Når eg svarer på poster og skirver egne tråder så står eg opp ført med navnet: Frk Usikker ... Ser dere dt også??
Eg heter jo ***Lykkelig***

er det noen fra adm sommkan hjelpe meg med dette..

Oi da, jeg trodde du var ei ny dame jeg :p
Ser ikke bildet ditt heller?!?
Hva kan ha skjedd her da??

Synes hele greia virket merkelig jeg :(
Når jeg ser på profilen din så ser det ut som du ikke har skrevt andre tråder og innlegg enn de du har laget i dag?!?!
Kan du ha hatt max uflaks og klart å logge deg på som en enn bruker? Altså med hennes passord osv?

Bruker samme brukernavn og passord som eg har brukt siden eg opprettet kontoen her, og det er noen år siden eg oppretta bruker her. Fordtår lite. På min side står eg opført med et barn og at eg er gravid, rett termindsto og alt. Men navn og bilde er bare helt borte :(

Ser du ikke har mistet ditt brukernavn ***Lykkelig*** er her fremdeles....
Prøv å logge deg ut så inn igjen?

Inne på konto opplysninger står det at mitt alias er ***Lykkelig*** .
får prøve å sende mail til adm eller noe.

Hmm ... Nei dette var merkelig ... Ser jo ut til at vi er to brukere... Men hvordan kan det skje da? Har sendt mail til kundeservice, håpe på raskt svar. Eg vil bli meg selv igjen = )

Dette var merkelig.. ingen råd å komme med, du får vente på svar fra brukerstøtten :)

I dag går eg inn på pc'en min, og er plutselig meg selv igjen .. Men logger aldri av på pc'en .. Så skal prøve å logge av her og på igjen nå, og se hvem eg er når eg kommer innpå igjen ;)

Eg er tebake :) Både på pc'en, ipad'en og iphone'n :)

Forstår lite nå.. Når eg svarer på poster og skirver egne tråder så står eg opp ført med navnet: Frk Usikker ... Ser dere dt også??
Eg heter jo ***Lykkelig***

er det noen fra adm sommkan hjelpe meg med dette..

Hei,

kan du sende meg en PM?

Godt du er deg selv igjen nå i hvertfall :)

Hurra for at du er tilbake i egen person!! ;)

Back
Topp