Merkelig følelse

TredjeBulken

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
Er 8+1 i dag og har siden mellom uke 6-7 hatt en merkelige følelse på at noe er fullstendig galt. Greier ikke sette ord på det, selv om eg va beskymret i de to forrige svangerskapene hadde jeg aldri denne følelsen. Har lyst å bestille legetime men har ikke lyst å være «hysterisk» gravid heller. Phu måtte bare lufte litt. Har nevnt det til mannen men vil ikke pøse på han alt negativt heller. Noen som har hatt dårlig magefølelse som stemte før?

Er 8+1 i dag og har siden mellom uke 6-7 hatt en merkelige følelse på at noe er fullstendig galt. Greier ikke sette ord på det, selv om eg va beskymret i de to forrige svangerskapene hadde jeg aldri denne følelsen. Har lyst å bestille legetime men har ikke lyst å være «hysterisk» gravid heller. Phu måtte bare lufte litt. Har nevnt det til mannen men vil ikke pøse på han alt negativt heller. Noen som har hatt dårlig magefølelse som stemte før?
Hadde MA med tvillinger i fjor. Hadde en dårlig følelse kombinert med at alle symptomene forsvant.

Ta deg en tur til legen for å berolige deg selv. Er ikke bra å være bekymret.

Stor klem til deg :Heartred

Har litt bekymring jeg også, har så lite symptomer som jeg aldri hadde med nr 1, men har enda ikke kommet meg til legen, selv om hodet mitt sier at jeg kanskje bare skal dra[emoji5] jeg har tatt ny test her om dagen og den er fortsatt like tydelig, så vil tro det er bare fint og kun mammahodet mitt som bekymrer seg[emoji5] men, det er bedre å dra en gang for mye enn en gang for lite[emoji5]

Har litt bekymring jeg også, har så lite symptomer som jeg aldri hadde med nr 1, men har enda ikke kommet meg til legen, selv om hodet mitt sier at jeg kanskje bare skal dra[emoji5] jeg har tatt ny test her om dagen og den er fortsatt like tydelig, så vil tro det er bare fint og kun mammahodet mitt som bekymrer seg[emoji5] men, det er bedre å dra en gang for mye enn en gang for lite[emoji5]

Er litt sånn jeg også tenker, at en beskymrer seg sikkert for ingen grunn men den følelsen slepper liksom ikke taket

Hadde MA med tvillinger i fjor. Hadde en dårlig følelse kombinert med at alle symptomene forsvant.

Ta deg en tur til legen for å berolige deg selv. Er ikke bra å være bekymret.

Stor klem til deg :Heartred

Har ikke egentlig noen symptomer, eneste litt små uggen innimellom, så det hjelper ikke på. Rart dette med følelsene, ofte er de rett.

Jeg håper at magefølelsen din bare er engstelse, men jeg hadde desverre også en MA i fjor, og da følte jeg at noe var galt, det var derfor jeg tok tidlig UL flere ganger og fant det ut..MEN, når det er sagt så er det helt umulig å vite om den følelsen bare var engstelse over å være gravid for andre gang, og at jeg den runden plutselig var klar over hva jeg kunne miste. I mitt første svangerskap var jeg veldig avslappet, og jeg tror mye av det var fordi jeg visste ikke omfanget av det å få et barn, hvor fantastisk det er og hvor grusomt det hadde vært å miste et barn. Lykke til, håper alt viser seg å være i orden!

Første gang jeg var gravid bekymret jeg meg litt, slik som alle gravide gjør. Andre gang fikk jeg etter hvert en dårlig magefølelse, og den ble sittende. Hadde symptomer, men følte likevell at noe var galt. Gledet meg ikke og fortalte ingen flere om graviditeten etter de magiske 12 ukene. Fikk ordnet med ul uke 13 og da ble det oppdaget ma. Da hadde det stoppet opp i uke 8-9.

Sier ikke at det er det samme med deg, men få det sjekket slik at du greier å slappe av:)

Første gang jeg var gravid bekymret jeg meg litt, slik som alle gravide gjør. Andre gang fikk jeg etter hvert en dårlig magefølelse, og den ble sittende. Hadde symptomer, men følte likevell at noe var galt. Gledet meg ikke og fortalte ingen flere om graviditeten etter de magiske 12 ukene. Fikk ordnet med ul uke 13 og da ble det oppdaget ma. Da hadde det stoppet opp i uke 8-9.

Sier ikke at det er det samme med deg, men få det sjekket slik at du greier å slappe av:)

Er litt slik, har ikke lyst å si det til noen, gruer meg til eg ikke greier å skjule det mer. Får vel få meg en legetime ja

Henger meg på her, for å høre om andre som har hatt denne magefølelsen før og det har stemt. Jeg er i uke 8 nå, og føler det akkurat slik som blir skrevet her.. Har en rar følelse om at noe er galt, men greier ikke forklare hvorfor eller hva det er.. Har følt det slik i ca 3 uker nå. De rundt meg som jeg har fortalt det til, sier jeg bare må slappe av. Men greier virkelig ikke.. Følte det ikke slik da jeg var gravid med nr 1.

Henger meg på her, for å høre om andre som har hatt denne magefølelsen før og det har stemt. Jeg er i uke 8 nå, og føler det akkurat slik som blir skrevet her.. Har en rar følelse om at noe er galt, men greier ikke forklare hvorfor eller hva det er.. Har følt det slik i ca 3 uker nå. De rundt meg som jeg har fortalt det til, sier jeg bare må slappe av. Men greier virkelig ikke.. Følte det ikke slik da jeg var gravid med nr 1.
Kanskje det er 2 i magen :)

Jeg hadde det slik ifjor, og det viste seg og være en BO. MEN trenger ikke være noe galt!! Men hvis det er noe du stresser mye med og tenker mye på så foreslår jeg at du ringer legen og får deg en TUL, for din egen del ihvertfall [emoji4] lykke til! [emoji173]

«godt» å høre at det e flere som sitter med den følelsen. Eg fikk meg legetime te uken, gruer meg litt for føler seg helt hysterisk. Men følelsen slipper liksom ikke taket som du sier, uansett kor tullete eg sier det er. Håper det er ingenting og bare en uvanlig følelse før oss .

Back
Topp