Merkelig følelse i magen

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
hei jenter :happy:
Denne uken har jeg hatt merkelig smerter i magen. Det e smerter som minner om blanding av muskel som strekker seg og stikk. De er ikke veldig vond, ca 3-4 på skala på 10 og varer 5-6 sekunder om gangen. De er alltid lokalisert på høyre side av navelen, eller over navelen. Området som blir vondt er ca 3 fingerbredder i størrelse. Jeg er uke 15+3 gravid

Er det noen som har følte der samme og fått vite hva det er :happy:? Kan det være tidlige baby bevegelser? Jeg ringte jordmor som hadde det litt travelt, men hun sa det hørtes ufarlig ut

Jeg fikk noen smerter i magen under graviditeten min, å snakket med søsters om det. Hu sa hu sleit med det samme å sa det var mest sannsynlig bare ligamentet å at det var ingenting å være belymret for.. mulig det er det samme hos deg, meeen så skal jeg ikke si meg for sikker. Men tror ikke det er noe farlig (:

Det høres mest ut som ligamentsmerter, evt kan det være noe ulage i tarmene. Men helt sikkert ufarlig :)
De første bevegelsene fra babyen gjør ikke vondt, det bare kiler litt ❤️ :)

Takk for svar :) jeg hadde et håp om at de merkelige smertene var babybevegelserxsmile6 men de kommer nok etterhvert

Jeg synes at det kanskje høres ut som kynnere, men kan hende jeg misforstår hvordan du opplever det. Det føles isåfall som at livmoren strammer seg på en måte, også slipper taket igjen. Med begge mine forrige startet kynnerne rundt uke 17/18..

Jeg synes at det kanskje høres ut som kynnere, men kan hende jeg misforstår hvordan du opplever det. Det føles isåfall som at livmoren strammer seg på en måte, også slipper taket igjen. Med begge mine forrige startet kynnerne rundt uke 17/18..

Oi, er kynnere farlig eller helt normalt :pale?

Jeg begynte å få kynnere allerede i uke 13 denne gangen, andregangs, og synes det føles slik du beskriver. ☺ Og jeg synes også kynnere er "vondt", iallefall de sterkeste. Ganske ubehagelig.

Back
Topp