I hele dag har jeg hatt litt merkelige kynnere som jeg ikke helt kjenner igjen fra tidligere svangerskap. Når jeg sitter i ro på sofaen kommer kynnerene i perioder ganske regelmessig med 10 minutters pauser og varer i 30 - 45 sekunder. Jeg kjenner at de kommer ved at jeg får litt hjertebank og kroppen blir tung, slapp og litt nummen. Kynnerene er ikke spesielt vonde og kjennes best i toppen av magen. Når jeg reiser meg og er i bevegelse kjenner jeg ikke noe til denne typen kynnere, derimot hagler det på med vanlige kynnere Som er ganske kraftige. Magen blir steinhard, jeg kjenner det i korsryggen og hoftene, og det er ubehagelig å gå. Jeg har vært litt småkvalm i dag og generelt følt meg litt slapp og sliten.
Jeg regner liksom ikke med at dette er starten på fødsel, siden takene ikke er regelmessige over lang tid, og forandrer seg ettersom jeg sitter eller står, og ikke er spesielt vonde når jeg sitter, men lurer veldig på om andre har opplevd sånne rare kynnere med hjertebank og den ekle følelsen i kroppen. Kan det ha noe med blodtrykk å gjøre f.eks.?
Jeg regner liksom ikke med at dette er starten på fødsel, siden takene ikke er regelmessige over lang tid, og forandrer seg ettersom jeg sitter eller står, og ikke er spesielt vonde når jeg sitter, men lurer veldig på om andre har opplevd sånne rare kynnere med hjertebank og den ekle følelsen i kroppen. Kan det ha noe med blodtrykk å gjøre f.eks.?