Merkelig følelse i kroppen i dag

Elewyn

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
I hele dag har jeg hatt litt merkelige kynnere som jeg ikke helt kjenner igjen fra tidligere svangerskap. Når jeg sitter i ro på sofaen kommer kynnerene i perioder ganske regelmessig med 10 minutters pauser og varer i 30 - 45 sekunder. Jeg kjenner at de kommer ved at jeg får litt hjertebank og kroppen blir tung, slapp og litt nummen. Kynnerene er ikke spesielt vonde og kjennes best i toppen av magen. Når jeg reiser meg og er i bevegelse kjenner jeg ikke noe til denne typen kynnere, derimot hagler det på med vanlige kynnere Som er ganske kraftige. Magen blir steinhard, jeg kjenner det i korsryggen og hoftene, og det er ubehagelig å gå. Jeg har vært litt småkvalm i dag og generelt følt meg litt slapp og sliten.

Jeg regner liksom ikke med at dette er starten på fødsel, siden takene ikke er regelmessige over lang tid, og forandrer seg ettersom jeg sitter eller står, og ikke er spesielt vonde når jeg sitter, men lurer veldig på om andre har opplevd sånne rare kynnere med hjertebank og den ekle følelsen i kroppen. Kan det ha noe med blodtrykk å gjøre f.eks.?

Jepp- sitter her å tenker det samme.... Kynnerne mine den siste tiden har flyttet seg fra toppen av magen til nederst og i ryggen. Helt klart modning- og det er helt greit!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Modning er bra, men jeg liker ikke helt disse andre kynnerene som har kommet. Ekkelt med hjertebank og den ekle følelsen som følger med :(

Modning er bra, men jeg liker ikke helt disse andre kynnerene som har kommet. Ekkelt med hjertebank og den ekle følelsen som følger med :(
Det har vært sånn en stund, det er som om kroppen skjønner selv at noe er i gjerde... Det pumper ekstra og det kommer en slags uro i kroppen, ikke minst nedpress

Jeg har hatt en del hjertebank i det siste og syntes også det er veldig merkelig at de kommer når jeg ligger eller sitter...Jeg vet ikke hva det kommer av, tenkte å spørre jm når jeg skal dit på tirdag. Men jeg har lavt blodtrykk og ofte blodtrykkesfall vet ikke om det har noen sammenheng.

Høres ut som det jeg opplevde på tirsdag. Jeg var rar i kroppen og mye kynnere. Trodde det var noe på gang, men det ga seg. Jeg var sliten den dagen og tror jeg var litt over-opphetet av solen. Har en del kynnere nå også, så tror ikke jeg kommer til å gå over tiden akkurat .

❤ Gutt 2006 og Jente 2008 ❤ Termin 4.Juli❤

Falsk alarm i natt. Telte rier som kom ganske tett i flere timer, med påfølgende løs mage og dobesøk, men det dabbet av i 3 tiden. Sikkert de berømte maseriene. Depper ikke av den grunn, det betyr vel bare at det definitivt skjer saker og ting her og at det ikke er snakk om så alt for lang tid før det setter i gang på ordentlig :)

Håper du har fått slappet av etter maserier, er uansett ikke lenge igjen :)

Falsk alarm i natt. Telte rier som kom ganske tett i flere timer, med påfølgende løs mage og dobesøk, men det dabbet av i 3 tiden. Sikkert de berømte maseriene. Depper ikke av den grunn, det betyr vel bare at det definitivt skjer saker og ting her og at det ikke er snakk om så alt for lang tid før det setter i gang på ordentlig :)
Riktig innstilling;)

Back
Topp