Merkelig etter utskrapning..

Camilla-arriane

Forelsket i forumet
Hei alle sammen :)
Henger litt her enda jeg, er jo så koselig her :)
Etter utskrapningen i går, så har jeg ikke blødd en eneste dråpe!
Merkelig har vært til utskrapning før..og blødd som en "stukken gris" i noen dager etterpå.
Nå var jo også formålet med denne utskrapningen å få vekk alt blodet inni livmoren samt restene av fostersekken.
Og jammen gjorde ikke gynokologen en god jobb da!
Skal på jobb nå etterpå men tar på meg et bind bare i tilfelle :p

Så er spent på den nye syklusen, hvet ikke om jeg skal regne fra i går eller forrige mandag når jeg begynte å blø? Trur jeg regner fra i går.
Har heller ikke tid til å vente til første mens, har sagt til gubben at han må forvente seg litt "hard kjør" frem over, thi hi.. :)

Må du ikke vente i to uker? De gangene jeg har hatt utskrapning måtte jeg vente i to uker etterpå Pga infeksjonfare.

Synes du er utrolig sterk som greier å holde motet oppe...

Bra utskrapningen gikk bra da, og dere kan starte på nytt

Lykke til

smama skrev:

Lykke til

Må bare si meg enig med smama!! Lykke til med videre prøving! Og oppdaterer oss når en ny spire er på plass!!

Flangre skrev:

smama skrev:

Lykke til

Må bare si meg enig med smama!! Lykke til med videre prøving! Og oppdaterer oss når en ny spire er på plass!!

Signèrer disse jeg :)

Jo, vi må vente 2 uker med å ha sex.
Men regner ikke med å ha eggløsning før om 3 uker :)
Synes jo at det er trist..vi hadde kjøpt vugge og noen søte små sommer bodyer :p
Hadde som ssagt vært perfekt med en junibaby..da lillemann her blir 4 år neste juni, den 28.
Da hadde alle klærne til lillemann passet perfekt etter årstid med den lille spira! :D
Men sånn ble det ikke..får satse på august.
Og hjelper fint lite og være trist hele tiden..orker ikke å bruke så mye energi på det, er bare slitsomt.
Har kommet noen tårer..men di er tørket vekk..og har et stort smil nå, og ser frem til en ny start med nye muligheter :)
Men litt rart og ikke være gravid lengre.

Back
Topp