merkelie sønnen min...

Monsilar

Forumet er livet
Æ skjønna ikke ka som plaga han om dagan.. Av en eller anna merkeli grunn vil han ikke ha sutten lenger..[8|] E jo heilt greit d, men han e jo så vanskeli å få roa ne om natta når han ikke tar sutten.. [&o]

Han har begynt å få ei t tann oppe nu, tenkte d va derfor han ikke ville ha sutten, men virka ikke som han har vont i kjeften.. spis godt å tygg på alt han finn.. [8D] Merkeli d der.. Kanskje han bare e lei den?!

Fleire som har vært borti d samme?[8|]

har du prøvd å smøre dentinox el hva det heter?? min kar er veldig urolig for tiden,fikk 4 tenner da han var omkring 9mndr,så stoppet det opp,å nå har han begynnt igjen med å sleive å tygge på alt han kommer over...

ORIGINAL: Tusull

Nei, dettane har jeg ikke vært borti før..[:)]
Skulle nesten ønske det var sebastian som slutta med sutten av seg selv.. Hadde spart oss for mange tårer seinere..[:D]
Håper ikke tenna lager noe mere "bråk" da..[;)]

Har tenkt tanken æ og.. At d kanskje e liksågodt han kutta den ut nu.. [;)] Virka liksom ikke som om han plages no særlig me tennern.. E bærre at han ikke vil ta sutten.. ja og at han våkna ett par ganga i løpet av natta, og at d ikke e like lett som før å ro han ned igjen, sia han ikke vil ha sutten.. Så æ ska vel bare kryss fingran for at når tanna kommer frem, at han har glemt heile sutten.. [;)]

BONPIA; Har prøvd dentinox på de andre tennern når de kom.. Men d funka ikke så bra her i huset.. Men han lika smaken da..[8D] Hrldigvis e han ikke plaga så masse denne gangen som me den forige tanna.. [:)]

Filip tok sutten en periode etter at han fikk sine to tenner nede. Så plutselig en dag ville han ikke ha sutten lenger, og noen dager senere så jeg at det kom fire tenner oppe. Etter det har ikke Filip villet ha sutten lenger. Han tygger og gnager på de suttene han har.

Back
Topp