Merkelapper

mom2be_juli2014

Glad i forumet
Er det noen som har tips til navnelapper (helst klistremerker) av god kvalitet som er holdbare? Kom på at det er en del klær og utstyr som skal merkes før barnehagestart :p

Har hatt Askeladden sin klistremerker nå i alle år. Syns de holder kjempebra :)

Jeg bruker også askeladden.

Klistrer på klær, og det holder

Takk for mange svar! Da blir det å velge seg et design og bestille lapper idag :) Er det navn og tlf.nr som er vanlig?? Mye nytt å finne ut av :D

Er det bare mine askeladdenlapper som ikke duger? Syns jeg plukker de opp i vaskemaskinen alle som en. Gått tilbake til nordic print, da de holder godt her i hus. Bruker mye strykelapper også, på klær som er vanskelige å merke med klistrelapper. De holder evig ;)

Vi har prøvd de fleste forskjellige. Stempel,klistre og strykelapper. Liker faktisk best å bruke permanent penn. Event likte jeg stempelet. Lappene er jo enkle å fjerne. (Har mistet en del plagg og funnet igjen uten navnelappen inni.)

Får ikke av lappene om jeg så prøver. For det meste
Om de er satt på vaskeanvisning eller sånn. Rett på plagget, særlig strikket, kan man få dem av, ja

Da må jeg prøve askeladden.
Vi har både strykelapper og klistremerker fra et annet merke, men klistremerkene tåler ikke vask, og vi er ikke noe flinke til satt på strykelapper

Strider litt mot resten jeg da, og anbefaler presis sine :-)

Vi bruker dinmerkelapp.no, myke gode klistrelapper som sitter godt og ikke faller av i vask.

Liker ekstra godt å ha bilde av ungen på merkelappene, da vet hun alltid om noe er hennes eller ikke. :D

Prøvde Nordicprint før, de falt av i første vask og maskinen var alltid full av merkelapper.

Har Askeladden sine og er kjempe fornøyd! De bør sitte på vaskeanvisningen for å fungere optimalt. Anbefaler å kun skrive etternavn og nummer. Da kan søsken bruke samme tøyet uten at du trenger å merke på nytt.

Får ikke av lappene om jeg så prøver. For det meste
Om de er satt på vaskeanvisning eller sånn. Rett på plagget, særlig strikket, kan man få dem av, ja
Mine bare ruller seg av fra vaskelappen og. Det er ikke kjemi mellom meg og askeladden :p

Back
Topp