Merkeklær på babyen

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hva synes dere om det? :)
Er det greit eller ikke - hva tenker du om det?
Hadde du bitt deg merke i det om du så en liten baby med gant body, eller ville du ikke ofret det en tanke? :)

Nei det er noe jeg ikke hadde tenkt noe større over. Ble litt mer sjokka når ei bekjent kom med si jente på snart 3 år i Canada Goose jakke, DET kan jeg ikke se helt hensikten med bare :)

Hadde vel bare tenkt: at du gidd å bruke så mye peng på et plagg du får så lite igjen for.
Men folk må bruke penger på det de ønsker. Jeg liker ikke å bruke masse penger på et plagg.

Jeg ser ikke poenget, men dømmer ikke dem som velger det. Deres økonomi det evt går utover :p

Da vi var i USA med eldste mann, han var baby, kjøpte jeg endel merkevarer på Century 21th. Polo, Hilfiger o.l. Det er seks årsiden og klærne har holdt seg MYE bedre i vask, både farge og hold så det lønte seg. Vi har brukt dem masse. Men jeg hadde nok ikke hatt økonomi til å handle disse klærne på Ferner for eksempel;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Jeg kjøper ikke dyre merkeklær til ungene, men andre får gjøre som de vil.

Hadde ikke gitt det en tanke. Selv går jeg for den litt mer rimeligere varianten....

Hadde aldri giddi å kjøpe merkeklær til baby hvertfall. De kan jo brukes i 2mnd max liksom :-P
Men hva andre bruker pengene sine på bryr meg midt bak ;) hihi!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hadde nok ikke giddet å kjøpt så mye sånt nei, men andre får bruke penger på det de vil :) Ser ikke helt poenget med å bruke veldig mye penger på barneklær, værtfall ikke på et plagg :)

Med førstemann kjøpte jeg en pakke for 1000 kr med ca 15 baby babyplagg som var GANT, GAP osv osv.
Fikk mange rare blikk men det de ikke visste var jo at det hadde blitt dyrere for meg å handle på H&M...

*sniker*

Jeg syns merkeklærne holder seg bedre i både farge og fasong. Jeg har kjøpt både til venners barn og mitt kommende barn fra USA. (Fått mye skryt for plaggene.) Jeg kjøper heller en nydelig kjole fra Ralph Lauren enn en fra Lindex når den fra RL var like billig :) Litt gøy å ha plagg ikke alle andre har :)

Skulle gjerne hatt merkeklær uten synlig merke jeg da. Er så lei av klær som krymper, misfarges og nærmest ødelegges i vask;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Er ikke et typisk merke-mennesk selv, så bryr meg lite... Hadde aldri kjøpt til baby uansett (om ikke prisen lå på det samme) for mye mulig at kvaliteten ofte er bedre... Men en ting jeg reagerer sterkt på er å kjøpe ubehagelige køær til baby dom stiv dongeri, skinnjakker osv... Da sliter jeg med å lukke munnen for å si det slik... Heh

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

HVORFOR skal man få blikk pga det? Man må vel få gjøre som man vil selv?
Jeg har kjøpt litt merkeklær til baby allerede, da mest Gant og Ralph Lauren fordi jeg synes de var fine!
Er jo litt allright å ha klær som ikke alle amdre har også? Og er moren glad i klær og shopping, så drypper det vel litt over på ungen også ofte =)

HVORFOR skal man få blikk pga det? Man må vel få gjøre som man vil selv?
Jeg har kjøpt litt merkeklær til baby allerede, da mest Gant og Ralph Lauren fordi jeg synes de var fine!
Er jo litt allright å ha klær som ikke alle amdre har også? Og er moren glad i klær og shopping, så drypper det vel litt over på ungen også ofte =)

Helt enig... Jeg følte meg hvertfall direkte dømt blant annet en gang vi var i bursdag og tanta til hun som ble feiret spurte; Har barnet ditt på Ralph Lauren kjole?
Jeg svarte ja og fikk himlende øyne tilbake... Dette var klær som var kjøpt for en rimelig penge men uansett så har jo ingen noe med hvordan vi bruker pengene våre. Kommer nok til å være skarpere tilbake denne gangen. ;)

Jeg hadde nok ikke betalt dyrt for slike merkeklær hjemme, men har ingen problemer med å kle på henne det. Jeg har kjøpt litt gant-klær til prinsessen i London... Hvorfor ikke? Det var ikke noe særlig dyrt... Dessuten er det kjekt med noen klesplagg som ikke alle andre har... :)

Det må jo være opp til enhver hva man vil kle barna sine i?!?! Og hva folk velger å bruke penger på?!
Jeg synes det er gøy å handle fine ting til meg selv, og liker også å handle fine ting (altså ting jeg liker) til mini....

Så her blir det litt av hvert, merkeklær og billigklær.

Det må jo være opp til enhver hva man vil kle barna sine i?!?! Og hva folk velger å bruke penger på?!
Jeg synes det er gøy å handle fine ting til meg selv, og liker også å handle fine ting (altså ting jeg liker) til mini....

Så her blir det litt av hvert, merkeklær og billigklær.

Fint å ha litt av hver. ;)

Back
Topp